Missä vaiheessa raskautta ilmeistyivät raskausarvet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dicentra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekalla kerralla ei tullut lainkaan. Toisella kertaa huomasin pari alavatsalla sairaalasta kotiuduttuani. Kakkosesta oli niin valtava vauvamaha (oli iso vauva siis) etten ollut aikoihin alavatsalle oikein nähnyt joten ei hajuakaan missä vaiheessa olivat tulleet. Molemmilla kerroilla olen rasvaillut ihoa aina suihkun jälkeen niin kuin muutenkin kosteusvoiteella.

Esikoisen kanssa tuli vasta synnytyksessä. Kaksi sentin mittaista tiikeriraitaa navan molemmille puolille :laugh:

Nyt menossa rv34 ja juuri toissa päivänä huomasin tiikeriraidat tummuneen ja yhden uuden pikkuisen raidan ilmestyneen navan päälle :laugh:

esikoisesta tuli aikast hyvät arvet ehkä noin 1kk ennen la pikku hiljaa aina lisää ja lisää. nyt olen viikolla 34 ja edelliset arvet ei ole viellä edes pinkeet -liekö pienempi asukas mahassa :)

Mulla repes maha ihan vikalla viikolla (39) kun vauva laskeutui alemmas, navan ympärille jäi sellainen kämmenen kokoinen ananaskuvio :D Rinnat repes kun maito nousi kauheella voimalla ihan hetkessä joku 4 päivää synnytyksestä, se oli aika rajua!

Yhteistyössä