Rinnoissa ja alamahassa on sellaista kruppua. 2 lasta. En häpeile- vaaleatkin kaikenlisäksi, ekassa raskaudessa oli jokunen punainen pikkujuova, mutta ei paha.
5 lasta ja rinnoissa,tosin tosi haaleat enää,ja sivulla,reisissä,niitä ei nyt huomaa. alavatsassa vähän,nyt tosin huomaamattomat.
lihoin ekaa oottaessa 10kiloa,olin tämän hetkisen painooni nähen silloin 18kiloa isompi.ihme jos joku raskausarpi tuliki =) mut aivan sama.ei ne mua häiritse
Reisissä muutamia vaaleita viiruja, rinnoissa enemmän, kun ensimmäisen raskauden jälkeen repesivät a-kupista dd:ksi maidon noustessa. vatsassa ei yhtään viirua, mutta vaikka vatsa on aika litteä näkee, että vatsalihakset jääneet pysyvästi erilleen, rako lihasten välissä .
Sisäreidessä ihan näkyvät punaiset urat, parin sentin viiruja. Tisseissä ja pakaroissa kans, mut niitä ei ole enää puoleen vuoteen edes näkynyt. 1 muksu.
mahassa, navan alueella tarkemmin sanottuna ja sit rinnoissa (ovat onneksi jo hyvin vaalenneet, kuopus ensi viikolla 4kk). rintoihin tosin arpia tullut jo ennen ensimmäistäkään raskautta.
1raskaus takana, arpia rinnoissa ja reisissä (todella paljon)...ovat kyl vaaleita mut niitä on niin paljon et näkyy :'(
tosin rintoihin tuli jo teininä ja mahaankin tuli muutamia silloin kun lihoin nopeesti ja sit laihdutin pika pikaa...nyt raskaus aikana ei mun mielestä ole masuun tullu...