Missä uskonnollisissa liikkeissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta sana "merkki"=kreikan sana "stigma", ja se tarkoittaa myös "rikkoa sisään."

Eli joku elektroninen juttu tai tatuointi.

Echo, mitä mieltä ku tossa muutama viikko sitten olin ryyppäämässä ja tapasin pari hellaria annoin numeronkin. Mut kysyin voiko enkeli saada syntinsä anteeksi jos katuu. Ni tää nainen vastasi et jos katuu niin voi saadakkin anteeksi.

Koska siinä on verbi "ottaa", eli ihminen tekee päätöksen ottamisesta. Siinä ei ole verbiä "petovalta käy väkisin länttäämässä merkin kaikkiin."
Eli se antaa mahdollisuuden olla ottamatta, ja Ilmestyskirja sanookin, ettei kaikki ota.

Siinä on myös vastuu: ei Jumala rankaisisi jos johonkin väkisin lyötäis merkki, mutta huolestuttavaa onkin se että ihmiset ottavat itse sen merkin = valtaisa aivopesun määrä niinä aikoina, koska varmaan yli 90 % ottaa sen merkin.
Noo, nyt on jo semmoinen koronahysteria, etten ihmettele Ilmestyskirjan sanoja.
Tarvitaan vaan vielä joku kahta kauheampi mörkömutantti koronasta ja porukka on vielä valmis kaikkeen tavaran ruiskuttamiseen oman ihon alle.
Verbi on kyllä panna, ei ottaa.
Ja jos olet lukenut tekstin, niin kyllä rankaisee.

Niin, olet oikeassa, otsaan ei rokoteta, tuo otsa on mun mielestä se tärkein tunnusmerkki, ja oikea käsi.
Nuo viittais jo elektroniseen valvontaan - tai islamiin, jossa pidetään joskus Koraanin alkulausetta otsalla ja oikeassa kädessä joidenki huivien kautta.

Siksi sanonkin että tämä rokote on vasta esiaste, suostuttelun kannalta. Tää kollektiivisuus on se pahin juttu.
Suostuttelun kannalta, eli paholainen suostuttelee, vai suostuttelun kannalta illuminaatti? En ole aina ihan varma, puhutko kristinuskota vai salaliitosta.

Sä taidat pitää Taivasta jonain tylsänä pilven reunana jossa renkutetaan jotain harppua?
No voit yrittää vakuuttaa minut päinvastaisesta. Tiedät kyllä mistä olen kiinnostunut ikuisesti.
1926fa3b9110c11d1eceb5a2d4b17b27.jpg

21f4e13d18d12c9926261aa1318ab567.jpg

Viimeksi muokattu:
No voit yrittää vakuuttaa minut päinvastaisesta. Tiedät kyllä mistä olen kiinnostunut ikuisesti.
*kahlaa läpi siteerattuja viestejä*

Niin....noikin on Luojan luomia (ilman teippejä). :)

Varmaan jämämatskuista tehty :)

Yhteistyössä