Missä Tiitiäisen äiti?

Viimeksi näyttää loggautuneen 11.10. Kurkkasin myös mamit.netin puolelta, mutta ei se ole sinnekään kirjaillut mitään pitkään aikaan. Kovasti oli laihtunut mitä viimeksi ollut puhetta, muuta en avanneoperaatioon liittyen tiedä. Eikä viestit ole enää olleet niin iloisia kuin ennen... Sorry, Tiitiäisen äiti, kun minä nyt täällä näin kouhaan sun kunnosta. Toivon vain, että kaikki hyvin siellä Espanjan maalla =) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 20:47 Chayenne kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 20:46 Footballers Wife kirjoitti:

Huomasitko edellisen vastaukseni ? ;)

En huomannut ollenkaan sori! =) Ai sellainen vastoinkäyminen? Tunnetko hänet muutenkin, kun tiedät, saako udella? =) Siis onko se anopin tietokone vai onko tiitiäisen äiti jo suomessa vanhempiensa luona, vai asuuko hänen omatkin vanhemmat espanjassa? No, onpas hyvä juttu kuitenkin, ettei vakavampaa ole sattunut. Kerro kovasti terveisiä jos olet yhteyksissä! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:01 Footballers Wife kirjoitti:
\
\

En huomannut ollenkaan sori! =) Ai sellainen vastoinkäyminen? Tunnetko hänet muutenkin, kun tiedät, saako udella? =) Siis onko se anopin tietokone vai onko tiitiäisen äiti jo suomessa vanhempiensa luona, vai asuuko hänen omatkin vanhemmat espanjassa? No, onpas hyvä juttu kuitenkin, ettei vakavampaa ole sattunut. Kerro kovasti terveisiä jos olet yhteyksissä! =)

:laugh: Tässä klassinen esimerkki sisälukutaidon puuttumisesta, hehheh, menit varmaan jo ihan sekaisin mun höpinöistä. Mikä idiootti olenkaan... Tiitiäisen äiti ei Tiitiäisen äidin äiti... :laugh: Sori taas =)

Täällä kans yksi joka kaipailee Tiitiäisen äitiä.. Hän on ollut samassa pinossa mun kanssa ja nyt ei olla hänestä vähän aikaan kuultu mitään. Toivottavasti kaikki on hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 09:02 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:01 Footballers Wife kirjoitti:
\
\

:laugh: Tässä klassinen esimerkki sisälukutaidon puuttumisesta, hehheh, menit varmaan jo ihan sekaisin mun höpinöistä. Mikä idiootti olenkaan... Tiitiäisen äiti ei Tiitiäisen äidin äiti... :laugh: Sori taas =)

Mun tekstia on varmasti hankala lukea, kun puuttuu nuo aakkosten viimeiset kirjaimet.

Mutta saanko minäkin sen verran udella, että koskeeko "iso leikkaus" sitä avannetta vai jotain muuta?

Toivottavasti hän pian ilmaantuu taas... Ja että kaikki on kunnossa!!! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 11:56 Äiti kirjoitti:
Mutta saanko minäkin sen verran udella, että koskeeko "iso leikkaus" sitä avannetta vai jotain muuta?

Toivottavasti hän pian ilmaantuu taas... Ja että kaikki on kunnossa!!! :hug:

Ihan sitä joo =) Toivottavasti Tiitiäisen äiti ei tykkää huonoa kun täällä hänen asioistaan puhellaan, mutta huoli vain tuli, kun on tottunut nikin täällä säännöllisesti näkemään. Jos kyse on vain modeemista, hyvä! Sen korjaaminen espanjassa kyllä keeeestääää kaaaauuuaaaan. Veikkaisin ainakin =)

Hei kaikki!
En todellakaan pistä pahaksi, että minua huhuillaan täällä, olenhan ollut aikas aktiivinen kuitenkin.

Syy pissa olooni on tudellakin tuo rajuilma joka tuli tuossa reilu pari viikkoa sitten kylään aivan kirjaimellisesti.
Oltiin pojan kanssa kahdestaan kotona ja minä just onneks tulin suihkusta pois kun se alkoi ja oli suoran päällämme 4-5 salamaa iski talomme ja 500m päässä olevien korkeajännite linjojen väliin ja yksi salama iski vissiin lähelle kotiamme ja rikkoi öljynpolttimen (oltiin vikko ilman lämmintä vettä), telkkarikin meni, mutta onneksi appi osti uuden, mutta huomattiin että antennikin oli mennyt, joten eipä ollut iloa uudesta telkkarista ja siitä syystä olemme myös ilman internettiä ja kuten espanja tunnetaan mañana maana niin ei ole hajuakaan koska se saadaan kuntoon.
Mutta oletta kaikki olleet mielessäni kuitenkin kaiken tämän ajan jonka olen ollut poissa ja ihana oli kuulla kirjekaverinin kautta että minua oltiin kyselty täällä, joten päätin tulla pikaisesti kurkaamaan, kun kerran apen luokse tulin kylään ja häneltä löytyy internet yhteys.
Mutta en ole hävinnyt mihkään muualle ja lupaan palata takaisin heti kun linjamme ovat taas kunnossa.

Pusuja ja haleja täältä syksyisestä espanjasta.
tiitäisen äiti

Yhteistyössä