missä teillä menee raja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta seurannut

Vieras
jatkuvasti kun täällä on näitä valituksia miehestä ja sen tekemisistä ja muusta... niin missä teillä kulkee se raja, kuinka paljon toista kyttäätte ja kontrolloitte? mitä näistä teet/ et tee?

- tarkistat miehen puhelimen
- tarkistat miehen sähköpostin
- tarkistat sivuhistoriasta, mitä mies netistä kattelee
- soitat miehen perään tarkistussoittoja, että onko mies siellä missä väittää olevansa
- menet miehen työpaikalle tarkistamaan, että mies on siellä
- haistelet / tarkistat miehen vaatteet hajuveden / huulipunan varalta
- pengot miehen taskut

en katso miehen opuhelimeen jos ei pyydä sieltä jotain katsomaan sama koskee sähköpostia. sivuhistoriaa katson kun etsin jotain vanhaa sivua jossa käyty mutta meillä tapana melkein viikottain tyhjentää se muutenkin.
en soita enkä haistekle takista hajuja. enkä kaiva taskujakaan paitsi silloiun kun olen laittamassa takkia/housuja pesukoneeseen. en soita tarkistus soittoja. enkä käy miehen työpaikalla. koska tällä hetkellä töissä ympäri suomee.

No en kyttää, luotan nykyään siihen et ei kahtele muita. Tietää mies itsekkin et se on tosipaikka jos jotain tyhmää menis tekemään ja niistä kyllä kiinni jää ilman et tarvii kytätä. Minun mielestä yhteistä elämää ei voi rakentaa jos ei voi luottaa toiseen, ainakaan itse en olisi sellaisessa tilanteessa onnellinen. Et en tee noista mitään, taskut joudun joskus tyhjentämään kun ne pesuun on menossa ettei kone hajoa jos siellä on läjä ruuveja mukana.

tarkistamisesta ei oo kyse meillä. lähinnä tekemisen puute ajaa molemmat kattomaan viestit kuvat ja puhelut toistemme kännykästä. mies tietää mun salasanat kaikkialle ja sama pätee muhun paitsi yhelle tältä mieillä näyttää sivulle. jos sitä joskus tarviin niin sen saan.

en soittele perään paitsi silloin jos ei oo kotona kun mä tuun kotiin. sit kysyn missä on, sanon ok ja että laitan ruokaa ja moi.
hajuvettä en haistais koska mies töissä makkaratehtaalla ja silloin kun ei haise meetwurstilta niin se käyttää niin paljon bossia että olis yhtä tyhjän kanssa :)
miehen taskuja pengon, koska meillä on vaan yhet auton avaimet ja ilmeisesti mun tehtää on tietää missä ne on at all times :D

En tee mitään noista . Tyhjennän kuitenkin miehen housuntaskut kun pistän ne pyykkikoneeseen mutta sitäkään en tee kyttäämisen ja miehen tekemisten tarkistamisen takia.

noista, mutta toisaalta. Me ei pidetä puhelimistamme tiukkaan kiinni eli käytetään toinen toistemme puhelimia ja niitä saa katsoa ilman, että se on kyttäämistä. Toimii kumminkin päin. Käytetään samaa tietokonetta eikä poistella sivuhistoriasta yleensä juttua tai en ainakaan minä. Eli saattaahan ne vahingossa tulla joskus katsottua, missä toinen on käyny. Mutta en koe sitäkään kyttäämiseksi.

Toinen toistemme salasanoja sähköpostiin ei tiedetä eli niitä ei lueta. Jos mies tietäis mun salasanan, sanoisin kyllä etten välttämättä tykkää että lukee mun henk.koht. posteja, koska esim. ystävien jutut saattaa olla vain ja ainoastaan mulle tarkoitettuja. Mutta mitään salattavaa ei ole, joten en suuttuis jos vaikka joskus tarkistaiskin.

Ei soitella tarkistussoittoja eikä käydä toistemme työpaikalla.

en mitään. miksi toista kyttäisi

mutta kyllä voin lukea miehen vietit.sähköpostin yms. ja myös toisin päin. meille ne on ihan vapaata riistaa. ei kyttäystä varten.luotamme toisiimme ihan 100%

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
jatkuvasti kun täällä on näitä valituksia miehestä ja sen tekemisistä ja muusta... niin missä teillä kulkee se raja, kuinka paljon toista kyttäätte ja kontrolloitte? mitä näistä teet/ et tee?

- soitat miehen perään tarkistussoittoja, että onko mies siellä missä väittää olevansa
- pengot miehen taskut

En tee näin miehelleni ja jos hän tekisi näin minulle, tilaisin ajan psykiatrille aiheena sairaalloinen mustasukkaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:

- pengot miehen taskut

En tee näin miehelleni ja jos hän tekisi näin minulle, tilaisin ajan psykiatrille aiheena sairaalloinen mustasukkaisuus.

Väitätäkö sä että mun pitäis varata aika psykolle :laugh:

Yhteistyössä