Missä teillä menee mustasukkaisuuden raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kerma

Jäsen
23.02.2008
874
1
16
eli tälläinen kysymys:

jos olet miehesi kanssa kaupungilla tms. julkisella paikalla ja joku mies alkaa katsomaan SINUA oikein hyväksyvästi.

niin, onko miehesi a) imarreltu siitä että vaimo on niin kaunis että muutkin katsoo vai b) mustasukkainen?

mulla ex a.
nykyinen b.

imarreltu se varmaan on... ainakin viimeks kenkäostoksien jälkeen kertoi purreensa hammasta ettei olis revennyt kun myyjä oli kuikkinut mun tissejä joka kerta kumartuessani kenkien puoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Mua ei kukaan kato sillee sillon ku ollaan ukon kans liikkeellä....niin pelottava huru-ukko ettei ne uskalla....siis rumahan mä en oo! :laugh: :laugh: :laugh:

tulipa vaan mieleen että meillä ainakin kävi kerran niin että eräs naikkonen (kutsuttakoon häntä nyt sattuneesta syystä sillä nimellä) katsoi ja katsoi nyksääni kaupassa. huomasimme sen kummatkin nyksäni kanssa. kun nyksä ei kuitenkaan häneen vilkaissut, tuli naikkonen keskelle käytävää niin että nyksäni oli pakko hänet nähdä ohittaessan naikkosen.

menin perässä ja olin naikkoselle kuin ilmaa vaan.

en tainnut olla tarpeeksi pelottavan näköinen :kieh:

a varmaan...mulla oli kerran paikallislehen etusivulla kuva jutun yhteydessä ja sain tekstaria joltain mieheltä että ootko varattu..mies naljailee mulle vieläkin etä varmaan oli joku maajussi jostain perähikiältä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hwg:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ehdottomasti a =) Meillä mies tietää että jos hän ei minuun luota niin pihalle lentää :kieh: ;)

siis häh...eikö sulla ole ase varattu ukko ja asut yksin...oon tainnut jostain jäädä paitsi

Ööh....yhtään asetta en kyllä omista....Ja en asu yksinkään,onhan minulla lapsi.Että tulikohan väärälle henkilölle ;)

Yhteistyössä