Missä teidän vauvat nukkuu yöhoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äittä:
ja vielä lisäystä, että mä pirulainen äitee en yöllä saa välillä unta, vaikka vauva nukkuisikin hyvin. Viime yönäkin kävin monta kertaa kattomassa, että onko kaikki ok. Taitaa olla vaan mun korvien välissä vikaa, kun en aina pysty nukkuun.. ;)

tuttua...jos poika nukkuu niin minä herään ihmettelemään eikö se alakaan itkeä |O Ei osaa enää nukkua kun sais.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja äittä:
ja vielä lisäystä, että mä pirulainen äitee en yöllä saa välillä unta, vaikka vauva nukkuisikin hyvin. Viime yönäkin kävin monta kertaa kattomassa, että onko kaikki ok. Taitaa olla vaan mun korvien välissä vikaa, kun en aina pysty nukkuun.. ;)

tuttua...jos poika nukkuu niin minä herään ihmettelemään eikö se alakaan itkeä |O Ei osaa enää nukkua kun sais.

Täällä yksi samanlainen :wave: :ashamed:

Eli "onneksi" muitakin löytyy. Kaippa ne on ne äidinvaistot mitkä tekee tällasia tepposia. Viime yönkin vauva nukkui aamu kuuteen asti! (ja niin mulla on siis esikoinen, eli ei aikasempaa kokemusta öistä tai hoitoon laitoista.)

Kiiiiiitos vastauksista, lissää saa tulla. :)

Ei oo vauvat ollu yökylässä missään ilman minua :D Mut vaunut, rattaat, matkasänky on kätevä kun menee kasaan ja aika pitkä käyttöikäkin, mun 5v mahtuu ihan hyvin nukkumaan tossa meidän matkasängyssä vieläki :D

Matkasängyssä (meidän ostama) yleensä nukku pienenpänä aina kun oli poissa kotoa meidän kanssa tai yksin. Nyt on molempien isovanhempien luona isomalle pojalle (4-v) oma huone ja sänky jonka ovat itse ostaneet. Pienenpi ei viel ole ollut yökylässä mut varmasti nukkuis siinä samassa matkasängyssä.

Yhteistyössä