missä te olette hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turkilmas harmailee kun ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turkilmas harmailee kun ei pääse kirjautumaan

Vieras
Tuli taas tämmöinen. Ihastelin aivan upeita leipomuksia netissä ja mietin samalla miten en oo ikinä ollut missään hyvä.

Siis tosi monessa jutussa mä olen kohtuuhyvä, kuten nyt vaikkapa laulamisessa, itseni ilmaisemisessa kirjallisesti ja suullisesti, ruoan laitossa, mulla on kohtalainen kielipää yms. yms.

Mutta tosiaan: vaikka mitä kokeilisin, niin missään en ole hyvä. Ja voi pojat että olen kokeillut. Vaan kun ei ole resursseja.

Väännän siis veistä haavassani ja utelen teiltä mikä on teidän erityistaitonne?

Se on niin, että jotkut ihmiset pärjää kaikessa ja on käytännöllisiä.

Sitten joillain on niitä erikoislahjoja, mutta ne ei ole käytännöllisiä ihmisiä.

- Musiikissa (pitkä harrastustausta, mm. 13v aktiivisesti viulutunteja, orkesteria, 5v klassisia laulutunteja, iänkaiken laulanu kuoroissa ja eri kokoonpanoissa ja pienryhmissä )
- Leipomuksissa ja ruoanlaitossa (kondiittorin ammattitutkinto suoritettuna )
- Käytännönläheinen kaikessa toiminnassa

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Sitten joillain on niitä erikoislahjoja, mutta ne ei ole käytännöllisiä ihmisiä.

Sit on vielä meikäläinen: sangen epäkäytännöllinen ilman erityislahjoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Mä en usko että olet epäkäytännöllinen päätellen siitä, mitä kaikkea touhuat ja saat aikaan.

Hmm.. mainosjulisteitten ja logojen tekemisessä (omasta mielestäni ainakin :D ).
Vaistoamisessa.
Jekkuilussa.
Kuuntelemisessa.
Piirtääkin osaan vaikka lahjakkaampiakin olen nähnyt.

Minä kun luen sinun juttujasi, tuntuu että olet hauska ja ajattelevainen!

Miksiköhän sitä sanotaan kun tekee jonkun asian ihan täysillä ja pistää aina parastaan? Siinä miä oon hyvä :D Mittään ei voi tehä yleensä sinnepäin, miä teen niin täysillä ja hyvin kun osaan.

Hei on mullakin yks vahvuus. Mä tuun tosi hyvin yleensä ihmisten kanssa toimeen. Uin kuin kala vedessä vieraidenkin ihmisten seurassa. Tosin oon niin kova puhumaan että muut saa vaan kuuntelijan roolin, mutta useimmiten tosiaan onnistun tulemaan toimeen ihmisten kanssa tyypistä huolimatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä kun luen sinun juttujasi, tuntuu että olet hauska ja ajattelevainen!

voi kiitos :)

Yhteistyössä