Missä tarkalleen sydän sijaitsee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
aina puhutaan että se on vasemmalla puolella rinnassa,mutta onko siis tarkalleen oikeasti näin?

Mietin vaan että ottaako mua sydämestä aina päivittäin vai mikä lie vasemmalla puolella rinnassa tuntuu päivittäin.

pelkään että johtuu hampaasta jossa oli reikä ja se hammas lähti,mutta idiootti on kun ei millään uskalla sinne hammaslääkäriin mennä.

Siis olen kuulluut että hampaissa oleviin häikkiin voi kuolla ja olen miettinyt josko jotenkin siellä oleva pöpö ottaisi sydämeen.

lähti :( viime kerta oli niin kauhea vaikka puudutti kovasti että en millään uskalla mennä vaikka lupasin niille että varaan heti uuden ajan että saadaan hammas kuntoon,mutta nyt se on myöhästä ja tuostakin on jo aikaa n.7kk

tai juuret kyllä on vielä tallella..Miten tuollaisen hampaan saa ees pois kun ei ole hammasta mistä vetää? ihan hirveetä tulee olee sitten joskus kun uskaltaudun hammaslääkäriin.

Eikö tuollaisessa ole aika pahat tulehdusriskit jos hammasta jää sinne ikeniin? Ja olet tosiaan oikeassa että huonohampaisilla ja sellaisilla jotka menettävät paljon hampaitaan on suurempi riski sairastua sydänsairauksiin kuin hyvähampaisilla. Menisit nyt vaan sinne hammaslääkäriin. Minäkin pelkään hammaslääkäreitä, mutta aina sieltä hengissä selviää :hug:

voi hittolainen kyllä mun on sitten varattava se aika hammaslääkäriin.eikö se ollut jokin ostopalvelu mistä se piti varata ettei tarvitse 6kk odotella aikaa.Onkohan miten mahollista saada nukutuksessa hammisaikaa? viimeksi kun olin pojan kanssa oikeustieteellisessä hammaslääkärissä niin sieltä ainakin talutettiin monta aikuista pökkerössä pois.Olikohan nää pelon takia siellä vaiko että kerralla saa hoidettua kaluston kuntoon?!

Olen katonut hevi metal riffi raffin kaa josta kertoi ihmis kehosta ja katotiin kun ne leikkas ihmisen rinan aukki ja nätin ihan oikea ihmisen sydän ja oikeet keuhkot ja se ihminen oli elävä ja kultiin sydämen lyöntejä ja pysätetiin se sydän ja leikkas sydämen verisuonet ja oti pois sydämen ja leikkas myös keuhkot irti ja pani uunen ihmisen sydämen ja keuhkot paikalleen toivon mä joudun myös sydän leikkaukseen ja vaihetaan sydän ja keuhkot!!

[QUOTE="tyhmä";23262656]aina puhutaan että se on vasemmalla puolella rinnassa,mutta onko siis tarkalleen oikeasti näin?

Mietin vaan että ottaako mua sydämestä aina päivittäin vai mikä lie vasemmalla puolella rinnassa tuntuu päivittäin.

pelkään että johtuu hampaasta jossa oli reikä ja se hammas lähti,mutta idiootti on kun ei millään uskalla sinne hammaslääkäriin mennä.

Siis olen kuulluut että hampaissa oleviin häikkiin voi kuolla ja olen miettinyt josko jotenkin siellä oleva pöpö ottaisi sydämeen.[/QUOTE]

Kyllä sä sen varmasti huomaat, jos infarktia pukkaa :)