missä tapasit miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
öö..tuolla kylillä me tavattiin! Ihan ekaa kertaa taidettiin jutella kunnolla ja tutustua öö ku olin 13 nukuttiinkin vierekkäin mut juttu jotenkin tyssäs sillon, tosi hyviä kavereita oltiin monta vuotta kunnes ukkeli alko mulle kirjotteleen ja siitä se sit lähti, yks talvi ilta haki mut toiselta paikakunnalta mun mummolta ja siitä asti on yhessä oltu =) !

joskus pikkusena 13 vuotiaana kirjotin että voi kun se vellu on niin ihana mutta kun se on niin vanha ettei meistä koskaan mitään tuu =) !

Ja no tässä ollaan =) !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 11:17 rita18 kirjoitti:
tutun kautta tutustuttiin. sitä kautta alko soittelu ja sitten tavattiin ihan kahen kesken =)

melkeenpä samalla tavalla meillä, yhteisen tutun kautta..
loppujen lopuksi löytyikin todella paljon yhteisiä tuttuja. :D

noh.. ekan kerran näin sen joskus 11 vuotiaana, ja pelkäsin sitä kamalaa motoristiukkoa kuollakseni. ei juteltu.
sit vaa satuttii juhannuksena samaan saareen, pakenin kultani mukana toiseen saareen ku yks toinen mies ei käsittäny että mä en halua olla sen kanssa, ja siitä lähtien ollaa oltu yhessä. ja se tais olla vuosi 2002.

ensimmäisen kerran tavattiin muutama vuosi sitten koulutusmessuilla. Molemmat tahoillaan vielä silloin seurusteli mutta sit ajauduttiin samaan kouluun ja kun molemmat vihdoinkin sattui olemaan vapaalla jalalla niin asiahan oli sillä selvä :D

Siitä lähtien ollaan yhdessä seikkailtu! =)

Ekan kerran kun olin äitini mukana niillä kotona töissä (lehmiä hoitamassa, olin jtn. 10), sitten toissa kesänä kun olin rettelöimässä (hyi minua...) kylällä ja sitten viime syksynä (28.8) pikkuserkkuni järjestämissä mytkeissä. Siitä asti ollaan oltu hyvin tiiviisti yhdessä. kihloihin mentiin sitten joulukuussa... pikaista toimintaa, pakko myöntää näin jälkikäteen... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 14:17 tiina86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 11:17 rita18 kirjoitti:
tutun kautta tutustuttiin. sitä kautta alko soittelu ja sitten tavattiin ihan kahen kesken =)

melkeenpä samalla tavalla meillä, yhteisen tutun kautta..
loppujen lopuksi löytyikin todella paljon yhteisiä tuttuja. :D

;) Ai löyty vai???? =)

juoksin yhtä kammoa miestä pakoon pubissa ja juoksin täysillä nykyistä miestäni päin. Pyytelin kamalasti anteex, ja satuin huomaamaan et olipas komee, joten kysäsin tulisko mukanani sekelle. Tää tapahtu 15.3.2004, siittä asti saman katon alla nukuttu, 1.8.2004 yhteinen asunto, 6.9.2004 kihloihin ja 16.6.2005 poika ja häät suunnitteilla. Ens kesänä tai seuraavana. :heart: =)

Sokkotrefeillä tavattiin tais olla menoa ensi silmäyksellä nyt reilu 3 vuotta oltu yhdessä 1 poikakin on ja ens kesänä häät on tulossa. Eipä olis uskonu mihin sitä sokkotreffeiltä päätyy ;) :laugh: