Missä se "pil*ujen heiluttelu" on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisa Day
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Elisa Day

Jäsen
23.07.2013
510
0
16
Täällä palstalla on valitettu, että mtv3:lla pyörii mainos jossa "heilutellaan" pilluja, esitellään sääriä yms. rietastelua. Olen nyt ihan mielenkiinnolla katsonut aina kyseisen mainoksen, kun se tulee, mutta en kyllä ole siinä huomannut yhtään mitään siveetöntä toimintaa. Olenko minä sokea vai mitä, kun en vaan tajua?

Mä oon miettinyt ihan samaa! Joku oli tehnyt aloituksen, jossa kommentoi että mainoksessa kuvataan suoraan haaroväliin enkä mä ole nähnyt yhtään p***uzoomausta vaikka miten olen yrittänyt katsoa. Rullaluistelua on paha harrastaa jalat yhdessä mutta ei sielä mitenkään tähdätä kenenkään haaroihin sitä kameraa.

kehiin nyt niin minäkin katson?

0bUPhjf.gif

Tämä ei todellakaan ole pahin pätkä, mutta tästä käy ilmi mistä "mainoksissa" on kyse.

Mä oon miettinyt ihan samaa! Joku oli tehnyt aloituksen, jossa kommentoi että mainoksessa kuvataan suoraan haaroväliin enkä mä ole nähnyt yhtään p***uzoomausta vaikka miten olen yrittänyt katsoa. Rullaluistelua on paha harrastaa jalat yhdessä mutta ei sielä mitenkään tähdätä kenenkään haaroihin sitä kameraa.
:laugh:

Täytyy muistaa taas kun kevät tulee, että joku paheksuu sitäkin lajia tuosta syystä... :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Huvittavaa, kun minä kuitenkin olen mielestäni aikamoinen siveyden sipuli, niin en tuossa nää yhtään mitään siveetöntä käytöstä. Mutta onhan se toki mukavaa, että en ole kaikista tiukkapipoisin. :P