Missä Scarlett ja Teenlitku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana aina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana aina

Vieras
Musta on ihan outoa, että jotkut tommoset "vakkarit" häviää täältä palstalta johonkin! Teenlitkun katoamisen aikoihin olin palstalla ja tiedän tän perästä kuuluu -jutun (onko tullut jotain selvennystä, että mitä häh?), mutta missä on sit Scarlett?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
luulen että teenlitkulla levis pää totaalisesti tähän palstaan ja se harmailee :whistle:

Mä olen sitä mieltä, että vaikka mä esim oon erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen niin en mä IKINÄ uskaltais laittaa tänne omia kuviani, lasteni kuvia tms. Täältä saa AINA paskaa niskaan. Ja järkyttävää paskaa saakin.... Että minä olen ja pysyn harmaana aina :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana aina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
luulen että teenlitkulla levis pää totaalisesti tähän palstaan ja se harmailee :whistle:

Mä olen sitä mieltä, että vaikka mä esim oon erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen niin en mä IKINÄ uskaltais laittaa tänne omia kuviani, lasteni kuvia tms. Täältä saa AINA paskaa niskaan. Ja järkyttävää paskaa saakin.... Että minä olen ja pysyn harmaana aina :D

no näinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä taas uskallan laittaa kuvani ja sen ei luulisi kenekään elämää haittaavan, katos kun ne ketjut voi jättää avaamatta :xmas:

Ai ne ketjut mihin on laittanut oman kuvan :D Et antaa muiden haukkua rauhassa ja ei käy lukemassa kommentteja ollenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä taas uskallan laittaa kuvani ja sen ei luulisi kenekään elämää haittaavan, katos kun ne ketjut voi jättää avaamatta :xmas:

Jännää, että aiemmin sua tuntui kuitenkin haittaavan muiden, esim. mun kuvat ja auoit päätäsi lakkaamatta aiheeseen liittyen.