missä päin jyväskylää saa teetettyä hääkimpustaan "taulun"? Paljonko maksaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
eli siis sen sellaisen taulun haluaisin itselleni sitten häiden jälkeen. se sellainen taulu, jossa kimppu on sellaisen kuvun alla. missä päin jyväskylää onnistuu? paljonko maksaa? miten toteutetaan?

pitääkö kimppu siis hetimiten viedä sinne tekijälle? meillä häitä seuraava päivä on pyhäpäivä, onnistuukohan..

kiitos jos osaatte auttaa :)

En tiedä Jyväskylästä, googleta.
Niitä paikkoja ei kovin montaa taida olla koko suomessa. Mutta kimpun voi lähettää matkahuollon kautta tekijälle, näin teki ystäväni. Lähetti sen seuraavana päivänä häistä ja sunnuntaihan se oli silloinkin.
Hinta on aika suolainen, katselin niitä itsekin muutama vuosi sitten. Hinta riippuu myös paljon kehyksestä.

Jyväskylästä en valitettavasti tiedä. Selviää helposti soittamalla eri kukkakauppoja läpi. Meillä on tuollainen taulu ja on kyllä ihana vaikka värit hieman haalenneet 5 vuodessa. Taulussa on mukana miehen viehe.

Kimppu pitää kuvata ennen viemistä, sillä joutuvat sen purkamaan. (Tosin digikamera aikana varmaan kuvaavat itsekin kukkakaupassa). Kannattaa kimppu laittaa viileään säilytykseen mahdollisimman nopeasti. Itse veimme sitten seuraavana päivänä (sunnuntaina) kimpun kukkakauppaan. Useinhan ne ovat sunnuntaisinkin auki.

Ja etukäteen pitää tietenkin ilmoittaa, että haluaa teettää kimpusta taulun. Kukat pitää valita siten, että soveltuvat kuivatukseen.

Kimppu täytyy mahdollisimman nopeasti saada vietyä. Kuvataan joka suunnasta. Puretaan..joskus käytetään uusia samanlaisia kukkia. Kuivataan ja kootaan sitten alustaan.
Täällä päin maksaa samanverran kuin hääkimppu eli maksat sen kimpun x2 ja sitten tietysti vitriinin hinta. Hyvin harva valmis maksamaan niin paljoa. Vaikka kiinnostusta olisikin. Olen huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kimppu täytyy mahdollisimman nopeasti saada vietyä. Kuvataan joka suunnasta. Puretaan..joskus käytetään uusia samanlaisia kukkia. Kuivataan ja kootaan sitten alustaan.
Täällä päin maksaa samanverran kuin hääkimppu eli maksat sen kimpun x2 ja sitten tietysti vitriinin hinta. Hyvin harva valmis maksamaan niin paljoa. Vaikka kiinnostusta olisikin. Olen huomannut.

minä olen valmis maksamaan! ne taulut ovat niin kauniita.. ja kaunis muisto jää hääpäivästämme.