missä paikkakunnilla maksaa jos menet bussiin vaunujen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noona

Jäsen
26.10.2008
255
0
16
itse turkulaisena luullut että aina pääsee vaunujen/rattaiden kanssa ilmaiseksi.. sekä äiti että lapsi+vaunut. äsken huomasin olevani varsin väärässä. elikkä missä maksaa, kuinka paljon? missä sitten taas pääsee ilmaiseksi?

Espoossa on ilmaista. Täällä Lohjalla ei edes rattailla pääse sisään. On sellaisia "pitkänmatkanbusseja" että pitää laittaa sinne tavaratilaan :|
Siksipä meillä ei julkisia käytetäkään.

mä veikkaan että se matkustus maksaa aina sellasissa kaupungeissa joissa ei kulje niitä matalalattiabusseja. eli sellasissa joihin ei pääse siihen keskelle vaunujen kans, vaan vaunut joutuu kasaamaan sinne säilytystilaan...

tyhmä kysymys, mutta mites sitten se maksaminen hoidetaan? kun täällä ainakin vaan tullaan suoraan niistä keskiovista sisään.. niin mennäänkö siitä sitten erikseen maksamaan sinne eteen vai miten homma hoituu? :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja noona:
tyhmä kysymys, mutta mites sitten se maksaminen hoidetaan? kun täällä ainakin vaan tullaan suoraan niistä keskiovista sisään.. niin mennäänkö siitä sitten erikseen maksamaan sinne eteen vai miten homma hoituu? :D :ashamed:

kyllä juuri näin

Alkuperäinen kirjoittaja noona:

Jep, ja täällä ainakin suurin osa kuskeista on niin fiksuja, että ne odottaa, että pääset takas vaunuille ennenku kaasuttavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä veikkaan että se matkustus maksaa aina sellasissa kaupungeissa joissa ei kulje niitä matalalattiabusseja. eli sellasissa joihin ei pääse siihen keskelle vaunujen kans, vaan vaunut joutuu kasaamaan sinne säilytystilaan...

ei pidä paikkaansa, on täälläkin noita matalalattibusseja ja siltiki maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Espoossa on ilmaista. Täällä Lohjalla ei edes rattailla pääse sisään. On sellaisia "pitkänmatkanbusseja" että pitää laittaa sinne tavaratilaan :|
Siksipä meillä ei julkisia käytetäkään.

Täällä Kirkkonummella sama juttu.

Yhteistyössä