missä oulussa kenkämyyjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skodet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skodet

Vieras
jos haluaa ostaa kersalle kengät ja haluaa jonkun asiantuntijan sovitukseen mukaan niin mihin oulussa kandeis mennä? Raksilan marketeissa tai stockalla ei ole ollut ko. asiaan vihkiytyneitä myyjiä paikalla.

Stockmannilla ja K-kengässä ollaan saatu asiantuntevaa palvelua. Anton ja Ninasta ei osteta ikinä kenkiä erittäin ylimielisen myyjän takia. Ihan niin kuin pelkästään kengän merkki tekisi kengästä automaattisesti hyvän jokaiselle taaperolle. Tänä vuonna tosin suunnataan kenkäostoksille Helsinkiin, kun Oulussa on niin surkeat valikoimat lasten kenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Stockmannilla ja K-kengässä ollaan saatu asiantuntevaa palvelua. Anton ja Ninasta ei osteta ikinä kenkiä erittäin ylimielisen myyjän takia. Ihan niin kuin pelkästään kengän merkki tekisi kengästä automaattisesti hyvän jokaiselle taaperolle. Tänä vuonna tosin suunnataan kenkäostoksille Helsinkiin, kun Oulussa on niin surkeat valikoimat lasten kenkiä.

No kun minä olen huomannut saman asian. Vikingit tuntuu olevan hyvin edustettuna mutta esim. vikingin lenkkareissa on niin avuton kantakuppi ettei ne pysy tuona meidän sääsken kintuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bb:

No kun minä olen huomannut saman asian. Vikingit tuntuu olevan hyvin edustettuna mutta esim. vikingin lenkkareissa on niin avuton kantakuppi ettei ne pysy tuona meidän sääsken kintuissa.

Vikingejä ei meidän lapselle edes suositeltu. Stockalta ostettiin ensikengät ja siellä myyjä mittasi lapsen jalat paristakin suunnasta ja suositteli sen jälkeen SuperFit- kenkiä. Olivat kyllä todella hyvät ja syksyllä ostettiinkin samanmerkkiset talvikengät, mutta tällä kertaa K-kengästä. Siellä myös myyjä mittasi jalan ja osasi tosi hyvin neuvoa kokojen ja mallin valintaan liittyviä juttuja. SuperFitit ostettaisiin varmaan nytkin, jos niitä saisi jostain muutakin kuin vaaleanpunaista tai tummansinistä.

Alkuperäinen kirjoittaja paras kauppa:
Helsingin sokoksella on meidän lapselle löytynyt hyvät kengät ja hyvät neuvot. Voisi ko. kauppa tulla takaisin Ouluunkin.

Kiitos vinkistä, taidamme siis suunnata sinne! Olen samaa mieltä, että Sokos voisi palata Ouluunkin, mutta taisivat kunnanisät torpata hyvällä mallilla olleen hankkeen pitkäksi aikaa.

...Oulun seudulta juurikaan...siksi olen tilanut lapsille jo pitkään verkkokaupoista kenkiä. Usein Tanskasta mutta nyt viime syksystä lähtien Suomesta pikkujalat.fi verkkokaupasta. Siellä on kiva valikoima ja kyllä hyvin on onnistuttu, vaikka ensin jännitti. Kun on mitattu jalat niin ei probleemaa, toistaiseksi ei oo tullut huti-ostoksia lainkaan. Viimeisimmät on tytön kengät joista laitan linkin tähän -ja sitten koko perheen Havaianas fli flopit =)

http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=199

Yhteistyössä