Missä on kaikki kunnon keskustelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mulla on hiipunut täällä käyminen tosi paljon, en viitsi nykyään paljon edes konetta availla, irl on niin paljon kaikkea muuta ja jos haluaa aivojaan mädättää niin joka iltahan voi katsoa BB:tä :D (vitsivitsi) Mut onko sit vika minussa vai palstassa kun jos tänne nyt itsensä änkeää kuten nyt sit pitkästä aikaa oikeen tein niin ei löydy enää keskustelua millään vaikka kuinka pitkälle selaa sivuja???? Missä on kaikki tutut ihmiset?? Tunteekohan minuakaan enää kukaan.. Kasvoinko palstalta ulos?? Kertokaapas nyt..

Mä olen aika uus täällä, ja huomannut että parhaat keskustelut on iltaisin. Mutta ei tosiaan joka ilta ole mitään järkevää, onko näin ollut joskus? Joku ilta annan aika nopeasti periksi kun huomaa ettei kunnon keskustelua synny. Mutta toisinaan ei taas malta mennä nukkumaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Mä olen aika uus täällä, ja huomannut että parhaat keskustelut on iltaisin. Mutta ei tosiaan joka ilta ole mitään järkevää, onko näin ollut joskus? Joku ilta annan aika nopeasti periksi kun huomaa ettei kunnon keskustelua synny. Mutta toisinaan ei taas malta mennä nukkumaan :whistle:

Iltaisin nyt aina on enempi väkeä, mutta kohta kuusivuotisen palstailu-urani aikana yleisesti ottaen myös päivisin on elämää ollut palstalla. Itsekin asuin aikoinaan täällä päivät kun olin kotiäiti, sittemmin olen sen jälkeen tehnyt aina vuorotyötä, että silloinkin palstailuni on osunut päiväsaikaan, mutta nykyään tähän kahvinjuontiaikoihin ei mitään menoa täällä. Olis kuitenkin varsin mukava joskus vapaapäivänä herätä suht ihmisten ajoissa ja rauhassa istuskella koneella keskustelemassa asioista.

Yhteistyössä