Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ei ... naiset rupsahtavat n. 30-vuotiaana, viimeistään n. 40-vuotiaana, koska heidän heldemällisyys loppuu. Miehet eivät rupsahda koskaan, ellei kohdalle satu sairaus.
Joo ei. Kyllä keski-ikäiset miehet ovat järestään salskeita ja komeita kuin nuoret oriit. Ja vierailu vanhainkodin tv-huoneessa saa kyllä kuumaksi, kun sohvalla tärisee toinen toistaan kuumempia pakkauksia :LOL:

Mä yritän olla istumatta ja olla hankkimatta laardia.

Joka ei estänyt sairastumistasi. Kuten kirjoitettu, uusimmat tutkimukset vahvistavat sen, että lihavuus ei ole sairauksien syy, vaan lihominen on monessa tapauksessa seuraus jostain aiemmin tapahtuneesta sairastumumisesta.

Mikäli kehon symmetria jne ovat ne tärkeimmät kauneuden tekijät, ei silloin tarvita ehostusta. Vahvistaa omat käsitykseni kaundesta, eli jos haluaa nähdä, onko nainen aidosti kaunis, on se ensiksi vietävä pesulle.

Se kertoo siis siitä, että sä et ymmärrä ehostuksesta sen vertaa, että sen tarkoitus on nimenomaan tasapainottaa epäsymmetriaa. Niin hiusten leikkaamisella ja värjäämisellä, kuin meikillä, kuin rintaliiveillä, kuin istuvilla vaatteilla jne..

Se kertoo siis siitä, että sä et ymmärrä ehostuksesta sen vertaa, että sen tarkoitus on nimenomaan tasapainottaa epäsymmetriaa. Niin hiusten leikkaamisella ja värjäämisellä, kuin meikillä, kuin rintaliiveillä, kuin istuvilla vaatteilla jne..

Päin vastoin! Niillähän peitellään rumuutta! Jos haluan nähdä, onko nainen aidosti kaunis, on siitä poistettava pakkeli ja muut kajaalit sun muut valokynät.

Päin vastoin! Niillähän peitellään rumuutta! Jos haluan nähdä, onko nainen aidosti kaunis, on siitä poistettava pakkeli ja muut kajaalit sun muut valokynät.

Rumasta sä et saa kaunista tekemälläkkään. Sellaista meikkiä, hiusleikkausta tai vaatetta ei olekkaan. Mutta sä saat hyvännäköisestä vielä paremman näköisen.

Rumasta sä et saa kaunista tekemälläkkään. Sellaista meikkiä, hiusleikkausta tai vaatetta ei olekkaan. Mutta sä saat hyvännäköisestä vielä paremman näköisen.

Olen eri mieltä: luonnonkaunis on kaunis ilman mitään, vain rumat tarvitsevat meikkiä.

Joka ei estänyt sairastumistasi. Kuten kirjoitettu, uusimmat tutkimukset vahvistavat sen, että lihavuus ei ole sairauksien syy, vaan lihominen on monessa tapauksessa seuraus jostain aiemmin tapahtuneesta sairastumumisesta.

Njaa. Mä onnistuin ihan hienosti tossa aiemmin lihottamaan itseäni makeilla siidereillä. Vai laitetaanko sekin sokeri-addiktion piikkiin?

Jos, niin minne se addiktio sit meni kun päätin että riittää?

Mut nyt puuskutan saunalle, pitää vääntää päälle se. Tovi siis...

voix köyhä ol läski?

Usein näin on, koska köyhä voi ostaa vaan halpaa ruokaa, kuten pastaa ja McDonaldsia. Etenkin afrikan amerikkalaisten keskuudessa. Rikkaat voi syödä pihviä ja muuta ihmiselle tarkoitettua ruokaa.

Kyllähän sä tiedät itsekkin, että tällaset jutut on ihan puppua.
Jos sä olet paksu, niin sä syöt liikaa, ainakin 99%:ssa tapauksista.

Ei ole puppua. Ei kukaan halua olla lihava. Taustalla on biokemialliset syyt, jotka saavat ihmiset lihomaan (ts. ylensyömään). Sumopainijat poislukien.

Njaa. Mä onnistuin ihan hienosti tossa aiemmin lihottamaan itseäni makeilla siidereillä. Vai laitetaanko sekin sokeri-addiktion piikkiin?

Jos, niin minne se addiktio sit meni kun päätin että riittää?

Mut nyt puuskutan saunalle, pitää vääntää päälle se. Tovi siis...

Teitkö lihomisen tahallasi vai aiheutuiko lihominen siitä, että siideri sai metaboliasi sekaisin?

Olen eri mieltä: luonnonkaunis on kaunis ilman mitään, vain rumat tarvitsevat meikkiä.

Epäilen, että sä et edes miehenä tiedä, milloin nainen on meikattu ja milloin ei.

Useimmilla suomalaisilla naisilla on sellanen ongelma, että talvi ohentaa ihoa merkittävästi. Silloin ihossa näkyy kaikki epätasaisuudet ja tummat silmänaluset. Lisäksi olematon aurinko saa aikuisen naisen näyttämään harmaalle ja valjulle. Miehet eivät kärsi tästä ongelmasta läheskään niin usein kuin naiset, koska miehen iho on selvästi paksumpi ja kärsii vähemmän talven sekä auringon vähyydestä. Testosteroni vaikuttaa ihon paksuuteen.

Eli, jos nainen on meikannut ihonsa tasaiseksi, värjännyt kulmansa ja ripsensä, niin mä väitän, että sä et sitä edes tajua.

Epäilen, että sä et edes miehenä tiedä, milloin nainen on meikattu ja milloin ei.

Useimmilla suomalaisilla naisilla on sellanen ongelma, että talvi ohentaa ihoa merkittävästi. Silloin ihossa näkyy kaikki epätasaisuudet ja tummat silmänaluset. Lisäksi olematon aurinko saa aikuisen naisen näyttämään harmaalle ja valjulle. Miehet eivät kärsi tästä ongelmasta läheskään niin usein kuin naiset, koska miehen iho on selvästi paksumpi ja kärsii vähemmän talven sekä auringon vähyydestä. Testosteroni vaikuttaa ihon paksuuteen.

Eli, jos nainen on meikannut ihonsa tasaiseksi, värjännyt kulmansa ja ripsensä, niin mä väitän, että sä et sitä edes tajua.

Voi hyvinkin olla, etten tajua. Mutta tajuan sen, että kaikki minkä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoon. Eli nainen (miksei mieskin), joka meikkaa, on suuressa riskissä sairastua vakavasti pitkällä aikavälillä.

En mä tiedä onko se pelkästään markkinakoneiston istuttama ajatus. Yleensä ihmiset kokee kauniina symmetriset kasvot, terveyden, elinvoimaisuuden, ilon ja sen semmoset jutut.
En tunne ketään, joiden mielestä ammattimallit ovat terveitä tai elinvoimaisia, mutta silti sen näköisillä naisilla on hyvinkin vientiä, ja keskimääräinen länsimaisen kulttuurin aivopesun uhri pitää heitä kauniina. Nykyajan tyttöjen esikuvat ovat itseään leikkeleviä malleja, näyttelijöitä ja muusikoita, jotka käyttävät huumeita ja kuolevat nuorena. Ei näissä esikuvissa ole terveyttä nähtykään. Keskimääräinen suomalainen pullukkakin elää terveellisemmin kuin nämä ja elää pidempään. Ja markkinakoneisto tyrkyyttää meille edelleen jatkuvalla syötöllä vain lisää ja lisää näitä anorektikkoja malleja ja kaiken maailman amywinehouseja ja whitneyhoustoneita.

Nykyisellä kauneuskäsityksellä ei ole enää mitään tekemistä terveyden kanssa. Suurin osa näistä kauneusihanteista kuolee paljon nuorempana kuin esimerkiksi minun vanhempani, joilla kyllä on ylipainoa, tosin ei mitään massiivisia määriä.

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi

Yhteistyössä