Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja tosiaan kulttuuri vaikuttaa siihen, mikä sen hepin saa nousemaan. Menneinä aikoina lihavatkin olivat kulttuurin mukaan kauniita, nykyään eivät enää.

Eli yhteiskunta on tässäkin se, joka on pielessä, ei yksilö. Kauneusihanteet ovat markkinakoneiston istuttamia ajatuksia meihin ihmisiin. Kun katsoo, miten hirveää jälkeä kauneusihanne tekee nuoriin, niin en miettisi hetkeäkään sitä, että kauneusihanteet kiellettäisiin.

MÄ JÄTÄN SEN!!!!

Miten ne ihmiset sitten rupsahtaa? Yhdessä me vanhetaan ja rupsahdetaan yhtä matkaa. Onneksi se on hauska ja pantava siltikin.

Ei ei ... naiset rupsahtavat n. 30-vuotiaana, viimeistään n. 40-vuotiaana, koska heidän heldemällisyys loppuu. Miehet eivät rupsahda koskaan, ellei kohdalle satu sairaus.

He ovat harvinaisempia alkuperäiskulttuureissa, lihavuus kertoi menestyksestä ja elinvoimasta. Sitten tuli markkinakoneisto, joka keksi, että lihavuus on hyvä business. Tulos on nähtävissä.

Siis just tätä mä sulle yritin aiemmin selittää. Että lihavat olivat aiemmin hyödyksi. Ja nykytilanteessa vaivaa aiheuttavina eivät ole.

Mut sä aloit inttää vastaan vedoten siihen ettei kiinassa ollut lihavia ennen mäkkäriä.

Ei noin voi väitellä.

Eli yhteiskunta on tässäkin se, joka on pielessä, ei yksilö. Kauneusihanteet ovat markkinakoneiston istuttamia ajatuksia meihin ihmisiin. Kun katsoo, miten hirveää jälkeä kauneusihanne tekee nuoriin, niin en miettisi hetkeäkään sitä, että kauneusihanteet kiellettäisiin.

En mä tiedä onko se pelkästään markkinakoneiston istuttama ajatus. Yleensä ihmiset kokee kauniina symmetriset kasvot, terveyden, elinvoimaisuuden, ilon ja sen semmoset jutut.

Siis just tätä mä sulle yritin aiemmin selittää. Että lihavat olivat aiemmin hyödyksi. Ja nykytilanteessa vaivaa aiheuttavina eivät ole.

Mut sä aloit inttää vastaan vedoten siihen ettei kiinassa ollut lihavia ennen mäkkäriä.

Ei noin voi väitellä.

Mitä vaivaa lihavista on?

En mä tiedä onko se pelkästään markkinakoneiston istuttama ajatus. Yleensä ihmiset kokee kauniina symmetriset kasvot, terveyden, elinvoimaisuuden, ilon ja sen semmoset jutut.

Jos näin olisi, niin miksi kosmetiikka ja rättiteollisuus tienaa miljardeja myymällä kaikkea kauneuden kannalta turhaa?

Niin, jokainen määrittelee itse sen parhaan mahdollisen.
Tosin voisin kuvitella, että tuskin sinäkään ensimmäisenä valitsisit sitä pelkkää laardia 200 kiloa miestä, joka jaksaa kävellä tasan 10 metriä.

Olet joo ihan oikeassa. Mä tarvitsen ukon joka jaksaa paikassa kuin paikassa edes kohtuudella. Nykyinen, satakiloinen, kantaa tarvittaessa muakin useamman kilometrin joten en koe liikakilojaan rasitteena.

Niin, jokainen määrittelee itse sen parhaan mahdollisen.
Tosin voisin kuvitella, että tuskin sinäkään ensimmäisenä valitsisit sitä pelkkää laardia 200 kiloa miestä, joka jaksaa kävellä tasan 10 metriä.

Ellei sillä laardilla sattus olemaan 100 miljoonaa fyrkkaa, silloin kauneusihanteet tuppaa unohtua :)

Miten paljon ylipainon aiheuttamiin sairauksiin mahtaakaan mennä vuodessa terveydenhuollossa veroeuroja?

Paljon vähemmän kuin istumisesta tai urheilusta aiheutuviin menoihin. Etkö tiennyt, että istuminen on paljon vaarallisempaa kuin laardi? Siksi toisekseen, laardi on vain RISKI, ei siitä vielä ole osoitettu kausaalisesti aiheutuvan yhtään sairautta (nämä ovat juuri niitä mitä on tulossa tutkimustuutista ulos).

Paljon vähemmän kuin istumisesta tai urheilusta aiheutuviin menoihin. Etkö tiennyt, että istuminen on paljon vaarallisempaa kuin laardi? Siksi toisekseen, laardi on vain RISKI, ei siitä vielä ole osoitettu kausaalisesti aiheutuvan yhtään sairautta (nämä ovat juuri niitä mitä on tulossa tutkimustuutista ulos).

Usein laardi- istuminen on syy- seuraus suhteessa toisiinsa.

Mikä on kauneuden kannalta turhaa?
Ihmiset on olleet aina esteetikkoja ja tykänneet koristella itseään.

Mikäli kehon symmetria jne ovat ne tärkeimmät kauneuden tekijät, ei silloin tarvita ehostusta. Vahvistaa omat käsitykseni kaundesta, eli jos haluaa nähdä, onko nainen aidosti kaunis, on se ensiksi vietävä pesulle.

Mä yritän olla istumatta ja olla hankkimatta laardia.

Yhteistyössä