Missä on Kaarinassa Hoplop?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin, siinä se tulikin. Kaarinaan on avattu uusi hoplop ja siellä olis tänään esikoisen kaverin synttärit. Tiukka aikataulu vaatii paikan nopeaa löytymistä. Siksi ajattelin josko täällä joku tietäis missä se on?

http://www.hoplop.fi/kaarina/index.shtml

tuolta löytyy kartta sinne

kartta.gif

Kiitos kiltti millipilli. Mä vaan olen aivan surkea karttojen kanssa. Siks ajattelin että josko siinä vieressä olis jotain kiintopistettä, eli jotain tuttua paikkaa.

Muussa tapauksessa mun tarvii kaivaa ajo-ohjeet reittipalvelusta. Kaikilla maailman kartoilla kun on salaliitto mua vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Metsälauha:
Piispanristin Prisman vieressä. Siinä on joitain uusia liikerakennuksia.

Hei kiitti! Eli jossain siinä näköpiirissä kun ajaa siihen isoon risteykseen? Vastapäätä on Filmtown ja vieressä Tarjoustalo jne. Olisko se hoplop siellä Tarjoustalon puolella?

Alkuperäinen kirjoittaja hoploppilainen=):
tarjoustalo, sportia ja biltema vieressä. tervetuloa vaan=) Synttärit ovat tietenki jo ohi, eli toivottavasti löysitte meille=) Oliko hauskaa?

Katos, selasin viestejä takaperin ja löysin tämän :). Synttärit on tosiaan ohi ja hienosti löytyi perille. Lapset oli kaikki sangen tyytyväisiä ja iloisia... ja hikisiä :D. Meidän poitsu vannotti että tullaan uudelleenkin.

Pihi minä kauhistelin korkeita hintoja, mutta poika vakuutti että paikka on hintansa arvoinen :)

Yhteistyössä