Meinaan vaan että asennat huonokuntosiin vanhuksiin ilmalämpöpuput että selviävät helteellä kaupareissusta?Ai ulkonaai siellä sä meinaat Suomessa tukehtua kuumuuteen. Onko muuten asiat hyvin?
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meinaan vaan että asennat huonokuntosiin vanhuksiin ilmalämpöpuput että selviävät helteellä kaupareissusta?Ai ulkonaai siellä sä meinaat Suomessa tukehtua kuumuuteen. Onko muuten asiat hyvin?
![]()
Eikö poliisilla ole minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta?Näin kuulin tutulta poliisilta. Ihmettelivät miksi sammuneen puliukon perseestä roikkui naru ennen kuin tajusivat tilanteen
Sekoitit nyt muutaman asian? Niissä voiteissa on soijaa, mut ei kaikissa välttämättä. E-vitamiini on vuosikymmenet ollut soijaöljyä. Se taas sisältä glyfosaattia enemmän kuin tarvis sietää kenenkään.Mistä lähtien kossuun on laitettu e-vitamiinia ja voiteita?
Epäilen vahvasti että paikalla olleet ovat havainneet poliiseista ihmetyksen kun ovat tutkineet asiaa. Vaikka en poliisia arvosta juur ollenkaan niin ei ne nyt työasioitaan sentään julkisesti huutele.Eikö poliisilla ole minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta?
Miten se liittyy KOSKENKORVAAN?Sekoitit nyt muutaman asian? Niissä voiteissa on soijaa, mut ei kaikissa välttämättä. E-vitamiini on vuosikymmenet ollut soijaöljyä. Se taas sisältä glyfosaattia enemmän kuin tarvis sietää kenenkään.
Mä oon tällä hetkellä vallan onnellinen siitä että viilenee, poltin viikonloppuna itteni niin pahasti auringossa et hyvä saada iho paranneltua kunnolla4.7 : 18c
5.7 : 13c
6.7 : 16c
Ihan oikeesti nyt hei. Tässä ei ole enää mitään järkeä. Nyt on Suomen kesälle annettu mahdollisuus, mutta en mä koko kesälomaani aio pilata täällä palelemalla. Huomenna varaan matkan Kyprokselle tai Turkkiin. Katotaan prkl kumpi voittaa, minä vai sääOlkoot siellä kuinka tappohelle tahansa, niin nyt riitti tämä paska Suomessa.
Se iho ei saa koskaan enää palaa. Vaatteilla on niin helppo suojautua. miten sulle noin pääsi käymään?Mä oon tällä hetkellä vallan onnellinen siitä että viilenee, poltin viikonloppuna itteni niin pahasti auringossa et hyvä saada iho paranneltua kunnolla![]()
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. En vaan muistanut itseäni rasvailla enkä tajunnut että aurinko sillain pääsi puraseen kun huvipuiston laitteisiin jonotti, laitteissa ja kävellessä/varjossa kun aurinko ei tuntunut...Se iho ei saa koskaan enää palaa. Vaatteilla on niin helppo suojautua. miten sulle noin pääsi käymään?