Missä nettikaupassa olet saanut parasta palvelua ja missä taas huonointa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
www.murmeli.fi
Hyvä valikoima lastenleluja. Hyvin palvelevat ja lähettävät nopsaan. :)
Yleensä nettikaupoissa on minusta ollut hyvä palvelu ja nopeus kohillaan. Huonoihin ei ole paljon törmäillyt...

Ei kyllä ole tullut törmättyä huonoon nettikauppaan...no H&M on siitä tympeä kun sieltä saa tuotteita odottaa kun melkein aina on loppu se mitä tilaan (en tilaa heti kun kuvastot tulee). Pienistä nopeaa ja mukavaa palvelua olen saanut ehkä parhaiten www.nettivaate.fi kaupasta. Toinen on sitten tämä www.miniq.fi, sieltä saa kyllä myös vastaukset todella nopeaa!

NetAnttilassa on monesti tullut vääriä/viallisia tuotteita, ja kun ovat lähettäneet toisen tilalle, on sekin ollut väärä. Ja myöhemmin ilmeni, että alunperinkään se tuote ei ollut sellainen kuin sen väitettiin olevan. Höh, tuollaset ärsyttää!
Kai se on niin, että mitä isompi firma, sen enempi virheitä yms.
Mitään parhainta en osaa nimetä, tykkään monen tyylisistä jutuista, niin vaatteissa kuin sisustuksessakin. Ehkä sellaiset nettikaupat, missä on monenlaista tarjolla, ovat niitä parhaimpia.

www.lvisatama.fi
ei nyt liity lastentarvikkeisiin, jos sitä ajoit takaa, mutta sieltä olen saanut todella hyvää ja nopeaa palvelua, kun tarvittiin rakennusaikana tavaraa.
huonoihin en ole törmännyt.

Yksi pieni (tietääkseni se on pieni) kauppa on todella ala-arvoinen asiakaspalvelussa, lelumaa. Tarvitsin sieltä uuden laskun, ikinä en sitä saanut enkä vastausta. Minusta kyllä asiakaspalvelu kuuluu myös kaupanteon jälkeiseen aikaan? Toinen on myös Anttila, toimii/ei toimi/toimii/ei toimi.....yleensä pieniin olen ollut erittäin tyytyväinen!

H&M:llä saa aina odottaa tuotteita aivan luvattoman kauan.
Parhaimpina pidän "pieniä" lastenvaatteita-ja tarvikkeita myyviä nettikauppoja, esim.

pompox, hoplaa, lasten metsola

Yhteistyössä