Missä myisin nyt nopsasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppis"

Vieras
Mulla on myytävänä hyväkuntoista tytön vaatetta koissa 100-120, osa perusketjuvaatetta, osa merkkivaatteita. Vetääkö huutis vielä? Missä myisi? Tarvisin mieluusti ne rahat ennen lomia...

Vai onko tuhoon tuiomittua koettaa myydä niitä nyt kun alet ovat juuri ovella?

Siis jollekin itsepalvelujkirppiksellekö? Mä en meinaa nyt viedä sinne, kun en jaksais nyt maksaa niitä pyötävuokria, ja ei ole kuin ehkä 40 nyt kesään menevää tuotetta.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26466861:
Itse laitoin just kirppikselle. Huutista en jaksa, kun pitäis jokainen nyppy muistaa selostaa, ettei tuu negaa tms.

[QUOTE="aapee";26467039]Millä niistä?[/QUOTE]

No tietysti paikallisella, jos haluat niistä vaatteista rahat pian (maksu käteisellä noudettaessa/treffattaessa...). Merkkivaatteet toki voi myös ko merkin kirpparilla myydä, varmaan riippuu mitä sinulla on.

[QUOTE="aapee";26467557]En vaam löydä paikallista (Helsinki tai Vantaa) :([/QUOTE]

Minä kirjoitin facebuukkiin pääkaupunki kirpputori ja heti löytyi yksi...

Kirjoittamalla hakuun sana kirpputori, löydät niitä miljoonan ja siitä voi sitten katsoa tarkemmin mitä ne ovat. Vaikka niitä joissa on sana "merkkituote" "lasten" , jne

Meillä on varmaan eri fb kun copypastesin ton ja edelleen ei löydy yhtään... Hain jo kirppurori, kippis, lasten kirpputori, lasten kirppis... Löysin noi merkkituote, H&M ym. mutta niissä on selkeästi porukkaa ympäri Suomen.

Minä kirjoitin facebuukkiin pääkaupunki kirpputori ja heti löytyi yksi...

Kirjoittamalla hakuun sana kirpputori, löydät niitä miljoonan ja siitä voi sitten katsoa tarkemmin mitä ne ovat. Vaikka niitä joissa on sana "merkkituote" "lasten" , jne

[QUOTE="aapee";26467660]Meillä on varmaan eri fb kun copypastesin ton ja edelleen ei löydy yhtään... Hain jo kirppurori, kippis, lasten kirpputori, lasten kirppis... Löysin noi merkkituote, H&M ym. mutta niissä on selkeästi porukkaa ympäri Suomen.[/QUOTE]

Pääkaupunkiseudun FB-kirpputori?????

Yhteistyössä