Missä mun lapsi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Mun sopeutuvainen, kiltti ja helppo 2-vuotias on ilmeisesti vaihtunut jossain kaupassa tai jossain. Jos tää on jonkun teidän, niin voitteko tulla hakeen pois ja palauttaa mun lapsen? :attn:

"En halua sitä kukkapaitaa, haluan apinapaidan. EN halua sitä apinapaitaa, haluan vihreen mekon. En halua mekkoa, haluan olla nakumaija."

"Haluan pinkin haarukan. Haluan muumilusikan. Haluan veitsen. Haluan sinisen lusikan! En osaa syödä."

"En halua pissata, EN EN EN EN EN!"

"Ei nukkumaan!"

"Äiti ei saa laulaa/mennä/leikkiä/pyyhkiä/imettää/pestä. "

"EI!"

Sama täällä. :heart:
Kun isosisko ei anna viedä lelua kädestä, tullaan itkemään: isosisko löi mua.
"EN todellakaan halua nukkua, vaan haluan huutaa niin kauan että nukahdan sitten kuitenkin."

"Ei mua huvita, en mä osaa, mutta anna mä itte!!!"
jne..

On ne silti niin ihania. :D

Mein 2v haluaa kävellä omikseen kaduilla ja joka paikassa, kädestä EI saa pitää kiinni tai siitähän se soppa syntyy :D Hupunreunasta "huomaamattomasti" koitan pidellä... ;) Omaatahtoa tuntuu piisaavaan!!

kaverin 2v lapsi vielä koko ikänsä saanut aina tahtonsa läpi, saa itse päättää mitä syö, mitä pukee päälle, mitä laittaa ulos päälle, raivataanko leikit pois. nukutetaan autoon kun lapsi tahtoo niin, hiuksia ei ikinä harjata kun tyttö ei tahdo, eikä niitä laiteta kiinni vaikka roikkuisivat silmillä. siihen päälle vielä kaks vuotiaan uhma niin aivan kauheeta katseltavaa.

minun 7v kun yrittää leikkiä sen kanssa, tyttö alkaa huutamaan ettei hänen tavaroihin kosketa huutaa ja hakkaa. äitinsä ei näe ongelmaa. minulla kuulemma asenne ongelma....

Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
kaverin 2v lapsi vielä koko ikänsä saanut aina tahtonsa läpi, saa itse päättää mitä syö, mitä pukee päälle, mitä laittaa ulos päälle, raivataanko leikit pois. nukutetaan autoon kun lapsi tahtoo niin, hiuksia ei ikinä harjata kun tyttö ei tahdo, eikä niitä laiteta kiinni vaikka roikkuisivat silmillä. siihen päälle vielä kaks vuotiaan uhma niin aivan kauheeta katseltavaa.

minun 7v kun yrittää leikkiä sen kanssa, tyttö alkaa huutamaan ettei hänen tavaroihin kosketa huutaa ja hakkaa. äitinsä ei näe ongelmaa. minulla kuulemma asenne ongelma....

Näitä iki-ihania pikkuriiviöitä on monia :/ ikävä kyllä!! Tunnen kanssa muutaman pikkuriiviön, jonka tavaroihin ei saa koskea, ja kaikesta päättää tämä pieni itse jnejne... odotan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan näille kaikenperiksisaaville kullanmussukoille!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:

No hyi... Mä en ole koskaan tajunnut tota, kun joskushan väkisinkin tulee niitä paikkoja missä ei VOI antaa periksi. Mahtaa olla sitten hankalaa.