Missä mitoissa kahden lapsen äidit on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toinen lapsi kohta 3 viikkoa vanha. Painoa tällä hetkellä 71kg ja pituus 170cm. Ennen ensimmäistä paino 55-58kg. Ihan uusille kymmenille on päässyt lasten myötä. Eiköhän ne kilot tästä kuitenkin karise pikku hiljaa.

Pituutta 163cm, ennen ekaa raskautta painoa 64 kg, raskauksien välillä (siis imetysaikana) heiluskeli alimmillaan 58 kg:ssa. Nyt kakkosella ikää neljä viikoa ja vaaka näyttää 66 kg. Muksuilla ikäeroa 1v5kk. Eiköhän tästä mukaviin mittoihin tämän imetyksen myötä taas päästä. Toivoisin saavani pysyvästi painoni tuonne 60kg:n alle, siis ennen raskauksia olin mielestäni hieman pullukka, mutten mitään missimittoja tavoittelekaan. Oma ikä 29v.

ennen esikoista painoin 75kg sen jälkeen laihdutin 58kg kakkosen jälkeen painoin 72kg ja nyt painan 74kg ja oon raskaana 7 kuulla. pituutta löytyy 163cm. tarkoituksena on synnytyksen jälkeen laihduttaa paino takaisin tuonne 58-60kg mikä on mulle oikein passeli paino. sillon olen kokoa 36.

mulla jäi esikosta 2-3 kg ja kakkosesta palauduin alle puolessa vuodessa lähtöpäinoon. Katsotaan miten tän kolmannen kans käy, olis meinaan tarkoitus saada alempi paino vielä, mitä oli esikoista odottamaan lähtiessä ;)
eli pituutta 162 cm ja aloin odottamaan esikoista 58 kiloisena.

163cm ja 102kg =( vuoden ikäero...tais olla liika lyhyt.ekasta lihoin 20kg ja ne ei kerenny lähtee ennen uutta raskautta ja toisestaki nytten kilot päällä..35kg lihonu lapsien myötä! On vaan tosi tiukassa kun ei millään putoo :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
163cm ja 102kg =( vuoden ikäero...tais olla liika lyhyt.ekasta lihoin 20kg ja ne ei kerenny lähtee ennen uutta raskautta ja toisestaki nytten kilot päällä..35kg lihonu lapsien myötä! On vaan tosi tiukassa kun ei millään putoo :(

Sama pituus ja painoa n.10kg tota vähemmän :/

Alkuperäinen kirjoittaja muita?:
Eli kaksi lasta saaneet suht lyhyellä ikäerolla. Olenko ainut "lievästi ylipainoinen" kahden lapsen äiti. Pituutta siis 165cm ja painoa 72-75kg. (Ennen raskauksia painoin 65-68kg)

Kun aina kaupoissa ym. näkee nuoria äitejä, joista ei edes uskois että ikinä ovat raskaana olleetkaan.

Mulla on ihan samat mitat kuin sinulla. Ennen lapsia painoin ton 65kg. Lapset 1v3kk ikäerolla.

pituus 170cm
ennen ipanoita paino 60kg.
ekan raskauden vikassa neuvolassa 84kg jälkitarkastuksessa 76kg.
tokaa ku aloin odottaa esikon ollessa n. 8kk paino oli 65kg. tokan raskauden vikassa neuvolassa oli paino 83kg ja jälkitarkastuksessa 74kg, nyt toka 3kk ja paino 65kg.
ekan raskauden jälkeen ei lähteny paino aluks millää laskuu, ihan dietille ja kuntoilemaan jouduin. nyt on paino pudonnut ihan ilman poppaskonsteja. esikkoa imetin 11kk ja imetän kakkosta.

Yhteistyössä