Missä mitoissa kahden lapsen äidit on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muita?

Vieras
Eli kaksi lasta saaneet suht lyhyellä ikäerolla. Olenko ainut "lievästi ylipainoinen" kahden lapsen äiti. Pituutta siis 165cm ja painoa 72-75kg. (Ennen raskauksia painoin 65-68kg)

Kun aina kaupoissa ym. näkee nuoria äitejä, joista ei edes uskois että ikinä ovat raskaana olleetkaan.

about samaa kokoa olen minäki :)kuvan näkee rohviilistä. mua ei paljoa paina jos joku on laiha tai pullukka, eihänse multaole pois :) en ees haluis olla langanlaiha...luut paistais ku ne muutenki törröttää

mulla on nyt vuosi viimeisimmästä synnytyksestä,ei kylläkään millään lyhyellä aika välillä ole tullut
olen 170/60 mulla on vielä 8kiloa jäljellä siihen painoon kun olin ennen raskautta..
mutta en ole kyllä laihiksellakaan

Meillä kaksi lasta lyhyellä ikäerolla. Molemmat vielä alle 2 vuotta. paino minulla nyt 59kg ja pituus se 168cm. En tiedä miten olen toipunut näin hyvin, kuitenkin peppu ja rinnat löytyy.

No odotan nyt vasta toista, mutta painoa ennen ekaa oli 72 ja tokaa ennen 64 :D Kotiäitiys laihduttaa :) Ainakin mua. Ja uskon, että toisen jälkeen pääsen vihdoinkin ihannepainooni, eli siihen 60kg:n.

162cm, painoa 69kg, ennen lapsia painoin 4kg vähemmän. Eli en ole koskaan langanlaiha ollutkaan :) Nyt olisi kyllä tarkoitus päästä tuosta neljästä kilosta eroon, sillä mä jo itse asiassa laihduin kakkosen imetysaikana dieetin vuoksi siihen painoon ja vitsit että oli kevyempi olla silloin. Sitten ne pikku hiljaa hiipi ne kilot takaisin, kun kotiäidillä toi herkkukaappi on iiiihan liian lähellä.. Ulkonäkööni olen kyllä nytkin ihan tyytyväinen, mutta kyllä noi neljä ylimääräistä kiloa vaan jotenkin tekevät matkasta raskaamman!

minä 159 ja paino ennen esikoista oli 54..kaikki jäi laitokselle+ 4kiloa ylimääräistäkin..sitten toista aloin odottaa ja painoa oli 56..siinä se on pysynytkin koko ajan ja nyt odota kolmatta..

No, itse kyllä palauduin ensimmäisen jälkeen äkkiä alle normaaliin painoon, mutta tämä toinen on ottanut vähän enemmän.. Imetys tietysti vaikuttaa, ettei tuota painoa kauheasti ole tullut ajateltua. Kesäksi kuitenkin tavoite on 58kg, nyt panoa 64kg, kun 2kg jo lähtenyt..
Tavoitteessani kun olen, niin sitten olen taas oma hoikka itseni!
Pituutta 178cm..

mä oon samanpainoinen kuin ennen tokaa raskautta, ja lapsia kolme. mutta kiloja on jonkunen ylimääräinen, ja varsinkin toi löllykkä mahasäkki on karsee... pituus 164 paino 71. ennen ekaa lasta (13-v sitten) oli painoa 10 kg vähemmän, mutta ehkä tuo 10 kg peruspainonnousu menee osittain ihan aikuistumisen piikkiin (kamala tekosyy, myönnän...)

Yhteistyössä