Missä Mike Monroe asuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Kun olen nähnyt hänet kaksi kertaa viikon sisällä Helsingin Kalliossa ulkoiluttamassa koiraa, asuukohan siellä? Vai olenko sotkenut johonkin toiseen? Ilman meikkiä on ollut, tupeeraamattomasa tukassa, mutta olen olut tunnistavinani. =)

Joo, se on varmaan ollut se yksi tyyppi johon minäkin usein törmään. Liikkuu Hakiksen metroaseman lähellä usein. Miken tyyliin pukeutuu ja sillä on sellainen pikkukoira. Olitko muuten itse Tokoinrannassa eilen tai lauantaina kävelemässä?

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Joo, se on varmaan ollut se yksi tyyppi johon minäkin usein törmään. Liikkuu Hakiksen metroaseman lähellä usein. Miken tyyliin pukeutuu ja sillä on sellainen pikkukoira. Olitko muuten itse Tokoinrannassa eilen tai lauantaina kävelemässä?

Joo juuri sama tyyppi, mustat vaatteet ja kuin ilmetty Mike Monroe ilman meikkiä? Ei siis ole hän? Ihan saman näköinen kyllä? Tänään näin Hakiksen metroaseman lähellä juurikin.

Olet minutkin näköjään bongannut, noissa maisemissa päivittäin pyörin. Kukas itse olet? =)

Tässä yksi kuva jossa Mike on samannäköinen kuin tämä kaksoisolento, vaikkakaan tällä kaksoisolennolla ei ole ollut meikkiä kun olen hänet nähnyt.

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1620376-400_mike.jpg

Mutta kyllä ilmeisesti tosiaan eri henkilö on kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
itse kalliossa asuvana näen tän tyypin tosi usein ja ei, ei oo mike.asuin ennen turussa ja siellä mikeen törmäsi harva se päivä, yleensä polkupyörän kanssa :)

huvittaa, kun "kaikki" tietää ko. tyypin Kalliossa. itsekin siis täällä asun. Entinen duunikaveri myöskin aina raportoi bongailuistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
kallio on kuin pieni kylä.jonkun aikaa kun täällä hengaa alkaa naamat käydä tutuiksi :D

Näin on. Itse en asu kalliossa mutta lähistöllä, kalliossa kuitenkin kävelen lähes päivittäin. Alkaa olla jo osa spurguista ja hörhöistäkin tuttuja ulkonäöltä.

Oletteko muuten muut kallion tienoilla pyörivät koskaan laskeneet kuinka monta vastaantulijaa puhuu itsekseen? Vähän aikaa sitten kävelin Sokokselta Toisen linjan leikkipuistoon, ja laskin neljä itsekseen puhujaa. Ja tarkistin ettei ollut hands freetä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Jos se on Miken veli. Tietääkö joku sen nimeä??

Täytyy olla vähintään joku salattu kaksoisveli. Ihan hävettää kun vähän aikaa sitten kaverin kanssa supistiin ja melkein lyötiin päämme yhteen, kun tää tyyppi meni ohi. :ashamed: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Täytyy olla vähintään joku salattu kaksoisveli. Ihan hävettää kun vähän aikaa sitten kaverin kanssa supistiin ja melkein lyötiin päämme yhteen, kun tää tyyppi meni ohi. :ashamed: :whistle: :D

siis veli sillä kyllä on, en tosin tiedä missä asuu. Tai ainakin mulla on valokuva Mikestä, veljestään sekä äidistäni lapsina :D

siis veli sillä kyllä on, en tosin tiedä missä asuu. Tai ainakin mulla on valokuva Mikestä, veljestään sekä äidistäni lapsina :D

No niin siinä selitys, veli asuu Kalliossa. :D

Turussa on asunut kyllä pitkään, mutta nyt en ole hetkeen tömännyt, oisko sitten muuttanut Helsinkiin... Mutta ainakin Turussa liikkuessaan oli kyllä ihan meikissä ja tukka pystyssä :D . Herätti kyllä ansaittua huomiota missä ikinä kulkikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Turussa on asunut kyllä pitkään, mutta nyt en ole hetkeen tömännyt, oisko sitten muuttanut Helsinkiin... Mutta ainakin Turussa liikkuessaan oli kyllä ihan meikissä ja tukka pystyssä :D . Herätti kyllä ansaittua huomiota missä ikinä kulkikaan.

kyllä tätä klooniakin tuijotetaan vaikkei meikkiä olekaan. On kyllä oikeesti ihan samannäköinen, tyyli ja kasvot. =)

Oletteko muuten muut kallion tienoilla pyörivät koskaan laskeneet kuinka monta vastaantulijaa puhuu itsekseen? Vähän aikaa sitten kävelin Sokokselta Toisen linjan leikkipuistoon, ja laskin neljä itsekseen puhujaa. Ja tarkistin ettei ollut hands freetä. :laugh:

Ehkä sä voit vielä joskus (sitten vähän isompana...) laskea itseskin mukaan. HahahaHa.

Yhteistyössä