tuntuu et just nyt kesä-aikaan, ja alennusmyyntien aikaan ei mene missään lasten vaatteet kaupaksi. Kirpparipöydästäkään ei vaatteet häviä, kaikki muu kylläkin. Koriste-esineitä sit vein kokeilu mielessä ja ne meni heti, ja sit kotoota vein ihan ihme krääsää ja kaikki semmonen kyllä menee ihan samantien mut vaatteet ei vaan liiku.
Syksystä kevääseen oon aina nettikirppareilla saanu hyvin menemään lasten vaatteet, ja vähän aikuistenkin vaatteita. Ehkä ihmiset ei viitti kierrellä kirppareita/kauppoja syksyn sateiden ja kovien pakkasten aikaan
Just kesäkuussa myin huutiksessa vime talven vaatteet ja talvihaalarin. Hyvin kävi kaupaksi. Ostat korotustuottedn pääosaston sivulle ja laitat kohtuullisen alhaisen lähtöhinnan, niin kyllä lähtee. Vaatteiden on oltava hyväkuntoisia. Kohteessa on oltava vaatteista hyvät valokuvat.
Jos on talvi/syysvaatteita niin ei muuta kun huutikseen! Itse jo sieltä kovasti bongailen noita. Haluan että ne on valmiiksi kaapissa kun syksy iskee, ettei tarvii sit hätäisesti jotain hankkia.
Ap taitaa nyt ihan merkkien perusteella puhua vain sisävaatteista. Ulkovaatteet menevät hyväkuntoisina huutonetissä, mutta en alkaisi tavallista h&m paitaa näpyttelemään huutikseen...
Annoin ilmaiseksi eteenpäin mun siskolle joka sai just vauvan. Noi siis enimmäkseen vauvanvaatteita. Enimmäkseen sisävaatteita tossa oli. Kuvasin niitä monta kertaa ja näpyttelinkin koneelle, mutta niitä oli ihan hirveästi enkä jaksanut nähdä vaivaa. Meillä ei ole säilytystilaakaan ja remontti tulossa, niin piti päästä äkkiä eroon niistä.