ostaisitko huutiksesta merkittömiä lastenvaatteita? kannattaako nähdä kuvaamisen vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä siistejä vaatteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vielä siistejä vaatteita

Vieras
missä menee parhaiten ns. merkittömän, tusinavaatteet, ostettu marketeista ja halpahalleista, merkkinä: tutta, lassie, vendi, aution neule ym.

veikkaisin että kirpparilla parhaiten menee, vaikka hintana sitten 05e-1e. huuto netissä on se huono puoli kun ei nää vaatetta niin nukkaisuutta yms on vaikea hahmottaa. minulla on ainakin niin 'omituisen muotoiset' (eli pitkät ja hoikat lapset) että jos ostan huutiksesta vaatteita niin mun täytyy tietää se merkki, ja mikä koko siitä merkistä on sopiva. toisista merkeistä myös tietää että eivät nukkaannu ja säilyttävät värinsä pesusta toiseen. noista tutta on varmaan sellainen mitä kannattaisi yrittää huutikseen
tusinatavaraa ostan sitten kirpparilta.

No mulla oli pari pakettia huutonetissä myynnissä ihan perusvaatetta ja kaupaksi meni. Halvalla lähti, mutta menköön. :D Pääasia että pääsin eroon. Postitkin kuitenkin niin kalliit, ettei ihan tolkuttomasti voinu pyytää. Kirpparillakin toki menis ehkä hieman vähemmällä vaivalla, jos vain on riittävästi vaatetta myydä, jotta kattaa pöytävuokrat.

Yhteistyössä