Missä menee sairaan ja normaalimman fetissin raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 646
19 176
113
Saan kakkaa niskaani varmasti tästä aloituksesta, mutta onneksi kakka ei kuulu fetisseihini.
Ja sille joka suunnittelet tulla suruhymiön kera valittamaan "miten se on sulta pois jos mä kiihotun kukkaruukusta :( " niin sanon että ei se olekaan multa pois. Mutta mietin vaan mitä semmoisen ihmisen käytöksen taustalla on.
Tai alentaako ihminen itsensä jonkun eläimen tasolle tykätessään jostain oudosta, eli kertooko se tästä ihmisestä jotain?

Siis tavallisia fetissikohteita on naisilla rinnat ja kurvit ja sukupuolielimet, miesten kohdalla kanssa kroppa.
Siitä sitten jotkut verkkosukat tai nahkasaapikkaat....no ok.

Mutta ei mene mun jakeluun että joku kiihottuu vaipoissa kulkemisesta tai toisen eritteistä. Siinä menee mun mielestä ihmisyyden/eläimellisyyden raja.

Eli vaikka mua kuinka kiihottaisi vaikka astianpesukone niin en hieroisi itseäni sitä vasten. Koska olen ihminen (en yli-ihminen) ja seksi ei oikeuta kaikkea.

Eli vaikka mua kuinka kiihottaisi vaikka astianpesukone niin en hieroisi itseäni sitä vasten. Koska olen ihminen (en yli-ihminen) ja seksi ei oikeuta kaikkea.

Niin kai se on helppo sanoa kun se ei kiihota. Jos se kiihottaisi voi olla että sanoisit toisin. Vaikea sanoa missä menee raja, mutta laki sen tietenkin määrittelee. Kyllä se varmasti jollain tasolla on "rikkautta" kiihottua muustakin kuin "pyllystä ja pimpistä". Fetissithän on nimenomaan tyypillisiä miehille, joskin joillain naisillakin niitä on todettu. Se että jostain kiihottuu ei ole keltään pois, joskin se voi olla outoa, kuten kainaloiden nuoleminen. Mutta toisaalta jos toinen saa siitä hirveät kiksit, niin miksei? Pääasia seksissä on että molemmilla olisi mahdollisimman kivaa.

Niin kai se on helppo sanoa kun se ei kiihota. Jos se kiihottaisi voi olla että sanoisit toisin. Vaikea sanoa missä menee raja, mutta laki sen tietenkin määrittelee. Kyllä se varmasti jollain tasolla on "rikkautta" kiihottua muustakin kuin "pyllystä ja pimpistä". Fetissithän on nimenomaan tyypillisiä miehille, joskin joillain naisillakin niitä on todettu. Se että jostain kiihottuu ei ole keltään pois, joskin se voi olla outoa, kuten kainaloiden nuoleminen. Mutta toisaalta jos toinen saa siitä hirveät kiksit, niin miksei? Pääasia seksissä on että molemmilla olisi mahdollisimman kivaa.
On ihanaa kun jotkut kainalot ei kiihota vaan että kiinnostuksen kohteeni miehessäni on ne "tavalliset".

Se on vapautta.

En todellakaan haluaisi riesakseni kiinnostusta kukkaruukkuihin tai auton konepeltiin.

Viimeksi muokattu:
On ihanaa kun jotkut kainalot ei kiihota vaan että kiinnostuksen kohteeni miehessäni on ne "tavalliset".
Se on vapautta.

En todellakaan haluaisi riesakseni kiinnostusta kukkaruukkuihin tai auton konepeltiin.

Niin joku kukkaruukku tai Eifel-torni voisi olla elämässä haastava. Mutta se että miehesi tykkää vaikka sun pitkistä kynsistä tai siitä että pukeudut lateksiin, niin keltä se on pois? Sehän vain on nimenomaan sitä rikkautta, että se kiihottuu muistaKIN asioista. Eikai fetissi vie kiinnostusta pois itse asiasta, näin ainakin luulen. Ja se ettei itse ymmärrä toisen juttua, ei tarkoita että se on jotenkin todella outo. Kiihottumistaan ei voi valita. Se että joku kiihottuu kun puet korkokengät, niin se kiihottuu. "Helpompaa" seksiä se on kun toinen kiihottuu milloin mistäkin :D

Nyt mä oikeastaan ymmärrän, kakka kyllä kuuluu fetisseihesi, mutta ei seksuaalisessa mielessä :)
Mun mielestä on epäonni saada kakkaa niskaan, jos ei siitä pidä :unsure:

Saan kakkaa niskaani varmasti tästä aloituksesta, mutta onneksi kakka ei kuulu fetisseihini.
Ja sille joka suunnittelet tulla suruhymiön kera valittamaan "miten se on sulta pois jos mä kiihotun kukkaruukusta :( " niin sanon että ei se olekaan multa pois. Mutta mietin vaan mitä semmoisen ihmisen käytöksen taustalla on.
Tai alentaako ihminen itsensä jonkun eläimen tasolle tykätessään jostain oudosta, eli kertooko se tästä ihmisestä jotain?

Siis tavallisia fetissikohteita on naisilla rinnat ja kurvit ja sukupuolielimet, miesten kohdalla kanssa kroppa.

Mutta ei mene mun jakeluun että joku kiihottuu vaipoissa kulkemisesta tai toisen eritteistä. Siinä menee mun mielestä ihmisyyden/eläimellisyyden raja.

Mun mielestä fetissi on kans rikastuttava tekijä. Ei se tosiaan ole keltään pois. Se että tietää toisen saavan aivan järjettömät kiksit vaikka niistä verkkosukkahousuista, niin sehän on kiva juttu. Helpompaa saada "sille tuulelle" kun tietää mistä naruista vetää. Se että mikä on sitten ns. sairasta, niin se pitää määritellä jokaisen itse. Se että jos se on uloste niin ok. Mutta jos molempien mielestä seksi ulosteilla taas on kiihottavaa, niin mitä sitä kieltämään. Lähtökohtaisesti on enemmän sairautta koittaa määritellä mikä on sairautta, kuin itse taas tekemiset. Jos joku kiihottuu jostain, niin olkoon niin. Se että joku muu tulee määrittelemään sen sairaudeksi on enemmän sairautta kuin se teko. Sama kuin homoseksuaalisuudenkin kohdalla. Jos se jotakuta niin sairaasti haittaa, on kyllä vika enemmän sanojassa kuin tekijässä.

Oletko koskaan käynyt miehesi kanssa keskustelua oikeasti siitä, että haluaako se jotain "extraa"? Harvassa on (kokemuksen sanalla) ne miehet millä ei mitään toivetta ole. Olkoon se sitten korkokengät tai sitominen, mutta kaikilla jotain on. Eri asia on se ettei ne kehtaa siitä mainita.

Mikä käsitteellinen ero on vaipalla ja verkkosukkahousuilla? Omasta mielestäni jälkimmäinen on paljon ällöttävämpi, juuri sillä lailla "teennäisseksuaalinen" joka herättää vaan vastenmielisyyttä. Vaippa sen sijaan on luonnollinen esine.

Mikä käsitteellinen ero on vaipalla ja verkkosukkahousuilla? Omasta mielestäni jälkimmäinen on paljon ällöttävämpi, juuri sillä lailla "teennäisseksuaalinen" joka herättää vaan vastenmielisyyttä. Vaippa sen sijaan on luonnollinen esine.
No en mäkään tajua mitä kiihottavaa reikäsissä sukkahousuissa on. Ne on jollain tavalla suttuiset.

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan.

No mitä vaipalla yleensä tehdään? Siihen tehdään kakat ja pissat. Sama kuin kiihottuisi jostain sairaalan oksennuskupista tai katetripussista.

Niin joku kukkaruukku tai Eifel-torni voisi olla elämässä haastava. Mutta se että miehesi tykkää vaikka sun pitkistä kynsistä tai siitä että pukeudut lateksiin, niin keltä se on pois? Sehän vain on nimenomaan sitä rikkautta, että se kiihottuu muistaKIN asioista. Eikai fetissi vie kiinnostusta pois itse asiasta, näin ainakin luulen. Ja se ettei itse ymmärrä toisen juttua, ei tarkoita että se on jotenkin todella outo. Kiihottumistaan ei voi valita. Se että joku kiihottuu kun puet korkokengät, niin se kiihottuu. "Helpompaa" seksiä se on kun toinen kiihottuu milloin mistäkin :D
Mitä rikkautta se on jos jollakulla on monta typerää perversiota?
Sama kuin puhuisi "kiva kun mulla on niin monta sairautta, olenpa rikas."

Väännän rautalangasta.

Paska on aina paska. Se ei muuksi muutu vaikka pökälekasan päälle laittaisi rusetin, vaikka se kipattaisiin mitä hienoimmin sisustetun bordellin pöydälle.
Se ei muuksi muutu vaikka 5 miljardia ihmistä kiihottuisi siitä ja siitä tehtäisiin vaikka muotiohjelma.

Sen kanssa ei pidä hieroa koskaan. Koska se on paskaa, jätettä.
Ainut käyttökohde minkä ymmärrän on lääketieteelliset kokeilut mitä on ollut joidenkin sairauksien torjumisessa (joku uusi kokeilu).

Mitä mieltä ap on sadismista ja masokismista? Sehän on myös inhottavaa kun sattuu, ihan niin kuin kakka on inhottavaa?

Entä alistumisleikit kaikissa muodoissaan (joihin myös vaipan pito voi kuulua)? Inhottavaa alistua?

Jos joku kiihottuu vaipasta, niin ei se välttämättä tarkoita sitä, että kiihottuisi sen sisältämästä pissasta ja kakasta, vaan enemmänkin itse siitä vaipasta.

Mitä mieltä ap on sadismista ja masokismista? Sehän on myös inhottavaa kun sattuu, ihan niin kuin kakka on inhottavaa?

Entä alistumisleikit kaikissa muodoissaan (joihin myös vaipan pito voi kuulua)? Inhottavaa alistua?
No en ymmärrä sadismiakaan. Kivun tuottaminen toiselle ei ole perusteltua kuin hammaslääkärissä.

Alistumishomma...no jaa. Lievänä ok. Mut pitemmälle vietynä....säälittävä ois joku äijä joka pyrkisi olemaan joku "master" sängyssä.

Oma käsitykseni on, että monella fetissi johtuu mielenterveydellisistä ongelmista ja lapsuuden traumoista.
Sinänsähän se on ihan sama, mikä kenetkin tekee iloiseksi, mutta uskoisin monen hyötyvän enemmän psykiatrin istunnosta kuin nyt esim pissa/kakka/vaippa-leikeistä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitä rikkautta se on jos jollakulla on monta typerää perversiota?
Sama kuin puhuisi "kiva kun mulla on niin monta sairautta, olenpa rikas."

Sairautta?! Mitä ihmettä. Siis se nimenomaan on rikkautta jos kiihottuu vaikka nyt tekokynsistä. Se on lisä seksuaalisuuteen. On varmasti vaikeaa jos kiihottuu lapsista, kuollesta, eläimistä tms. Mutta jos siis puhutaan siitä että kiihottuu "normaaleista" asioista, kuten nyt vaikka miehesi kiihottuisi siitä että nuolee sun varpaita. No se ei hirveästi ole sulta pois antaa ne varpaat nuolettavaksi tai vaikka kainalot. Tai jos itse kiihotut älyttömästi vaikka siitä että miehesi kuristaa sua. Ei ole ihan hirveästi vaadittu mieheltä että tekee sen, kun tietää että sulla kiihotus nousee sataseen samantien. Mä en ymmärrä tätä "ongelmaa" ollenkaan.

Yhteistyössä