Tuo on tosiaan jännä, kun joillakin suhtautuminen ruokaan on vähän kuin auton tankkaaminen =) Ite taas tykkään kovasti kokata..siis en osaa oikeen kokata, mutta joka päivä meillä kokkailaan jopa pariinkin otteeseen (jos olen kotona). Eli pidän syömisestä, mutta olen normipainoinen (bmi 22).
Mulla on kans se, että syön yleensä vasta illalla tai syön sen kaks kertaa päivässä. Toisaalta olen karppi, joten tämä ei häiritse yhtään. Yhteen väliin, kun en hoksannut syödä tarpeeksi, niin paino tippui..ja tällön ihmisiä hiäritsi, kun söin vaan kaks kertaa päivässä. Nyt kku syön sen, niin se ei haittaa, koska painan kuitenki selkeesti ihmisten silmille "sopivasti". Mulla on kuitenki tota lihasta, niin ilmeiessti sit herkästi alan näyttää "väärältä".
Eli ei tähän ole mitään järkevää syytä. Jos olisit vaikkapa bmin ylälaidassa, niin ihmiset ei varmaan kyselis sun syömisten perään. Saattaisivat tuhahtaa ,että syö salaattia ja muuta. Mutta jos on tavallaan sopivast kiloja, ettei näytä silmiin tikulta tai mitenkään liian hoikalta, niin selkeesti sillon on ok syödä vaikka miten. Sehän on aika hassua. Ja jotkut ihmiset kyttää tosi tarkasti, mitä toiset syö..en tiiä miks, ku ei mua ainakaan kiinnosta vaan ku se oma lautanen =D
Kannattaa kuitenkin pitää aina itseään tietyllä tapaa valmiudessa, jos tuntee, että nyt on syömisen kans ongelmia. Ja kun tätäkään tietysti ei sais kytätä itse sinällään

Mutta jos on syömishäiriötaustaa, niin monet ovat sanoneet, että sitä tietyllä tapaa on aina se ongelma (vaikka ei enää oliskaan..mutta samalla tavalla kuin alkoholisti vaikkapa). Mulla ei itellä oo koskaan ollut ongelmia ruuan kans, niin ei silleen oo oikein omaa kokemusta.