Missä kotihoidontuki????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetys

Vieras
Oletteko muut mammat saaneet Kelalta kotinhoidontuen, maksoin juuri laskuja ja huomasin ettei kodinhoidontuki ole tullut tililleni!
Kelan omilla sivustoillani lukee ettei maksua ole voitu maksaa ajallaan ja että se maksettaisiin vasta heinäkuun lopussa samanaikaisesti, kun heinäkuunkin maksu on tulossa

Oletko vasta saanut päätöksen? Jostain syystä kotihoidontukea ei voi maksaa kuin kerran kuussa ja jos päätös on tullut vasta eikä ole kerennyt kesäkuun maksuun, niin sitten voi viipyä.

Olen saanut tukea jo useamman kuukauden, eikä välitarkastusta tai muutakaan muutosta ole siihen tehty.
Siksi ihmettelenkin mikä mättää, sillä tuenhan pitäisi tulla automaattisesti kuun lopussa.
No, soitan kelalle heti aamulla, toivottavasti kyseessä on inhimillinen virhe, joka saadaan toivottavasti oikaistua heti ja saan rahat jo ensi viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmetys:
Oletteko muut mammat saaneet Kelalta kotinhoidontuen, maksoin juuri laskuja ja huomasin ettei kodinhoidontuki ole tullut tililleni!
Kelan omilla sivustoillani lukee ettei maksua ole voitu maksaa ajallaan ja että se maksettaisiin vasta heinäkuun lopussa samanaikaisesti, kun heinäkuunkin maksu on tulossa

en ole minäkään saanut ja syynä että päätös tehtiin 13.6 joten maksetaan kesä+heinäkuu 31.7 että JIPPII

Asia on nyt setvitty Kelan kanssa ja myönsivät mokanneensa itse, kotihoidontukia maksuun laittanut virkailija oli vahingossa pistänyt eston minulle myönnettyyn kh.tukeen... huh, no rahat ovat onneksi tililläni jo keskiviikkona joten kaikki hyvin:)

Yhteistyössä