H
huolestunut ja pelostunut
Vieras
Oon siis rv 25 ja viikon verran tullut tosi runsaasti kellahtavaa valkovuotoa ja tänään tullut limansekaista veristä vuotoa. Soitin synnärille ja ne sitten kyseli että onko kipuja ja seksistä ja sen sellaista. Seksiä harrastettu sunnuntaina ja veri kirkasta, joten itse en usko että siitä johtuu. Mitään varsinaisia kipuja ei ole, tai siis ainakaan voimakkaita, mutta sit ympäriinsä vatsaa on sellaista epämiellyttävää tunnetta ajoittain, niinku olisi ilmaa mahassa/ummetusta. Ajattelin et johtuu siitä, että vatsa ei ole toiminut kovin loistavasti tässä viimeaikoina ja ilmaakin on. Välillä pistää olkapäähän. Nyt sitten ajattelin, että kun se kipuilu on ajoittaista ja esim tällä hetkellä nyt tossa vyötärön paikkeilla niin onko ne nyt sit supistuksia? Ku en osannut sanoa onko supistellut ja sanoin että ei varsinaisesti ole kipua ollut, vaikka lounaan jälkeen ehkä kymmenisen minuttia kyllä oli ylävatsalla melko tuskainen olo niin etten voinut esim kumartua, mut aattelin et liittyy kakkahommaan. Apua ku en tiiä.. Ehkä mun pitäisi soittaa sinne ja tehdä itsestäni hölmö ja kuvailla et on itseasias koko päivän on ollut ikävä olo, mut oon aatellu sen ja vuodon yhteyden sattumaksi. Vaikka verta ei valumalla tulekaan tai ole "kovaa kipua".