Missä keskustelupaikkoja aikuiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvät chatit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvät chatit

Vieras
INHOAN Suomi24:n chatteja, koska niissä on nuorta tai muuten vaan sekaisin olevaa porukkaa. Onko netissä muita vilkkaita chatteja, jollain muulla foorumilla. Joku, missä on enemmän aikuista ja fiksua keskusteluseuraa? EI mitään deittichatteja vaan ihan keskustelua vaan. Tietääkö kukaan suositella jotain?

Heh... jokunen hetki sitten kyselin täältä, että mistä löytäisi "treffiseuraa", ja nimenomaan tuota suositeltiin - peräti kolmen henkilön voimin. Ja kerroin olevani nelikymppinen! :-D

Voihan sieltä deittiseuraa löytyä, mutta minä en ole hakemassa deittiseuraa. Tosi ärsyttäviä nuo Suomi24:n chatit. Omat kokemukseni ovat kutakuinkin sitä, että muutama tyyppi juttelee aivan vähäjärkistä keskenään, eikä kukaan muu pääse mukaan keskusteluun tai sitten ei kukaan edes tahdo. Kaikki vaan passiivisena seuraa, kun ne muutama tyyppi jauhaa paskaa. Sitten on nämä jatkuvasti privaattiin kerjäävät miehet, joita itse en todellakaan tahdo riipoikseni. Tahdon vain asiallista keskustelua aikusiten ihmisten kanssa. Eli siis Suomi24 ei todellakaan sovi minulle.

Yhteistyössä