Missä käytte kuntosalilla/jumpassa? Kuinka usein? Paljonko maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virvatuli

Vieras
Itselläni on ollut joskus aikaisemmin vuokrajäsenyys Ladylinesta ja olen tykännyt kovasti. Nyt oli jotakuinkin vuoden tauko etten tehnyt muuta kuin lenkit koiran kanssa, mutta kolme viikkoa sitten vuokrasin taas jäsenyyden Ladylinesta. Maksaa 69 € kuussa, mikä kieltämättä tuntuu suht kalliilta, mutta mielestäni paikka on niin viihtyisä ja kuntosali on hyvä ja jumppia montaa lajia, niin on se sen arvoistakin. Ja minusta ainakin on ihanaa käydä sellaisella salilla missä käy pelkkiä naisia. Nyt on tullut käytyä 4-5 kertaa viikossa noin 1.5 h kerrallaan. Siihen päälle vielä koiran lenkitys ja päivittäin vähän jumppapalloilua kotosalla, niin hyvää kyllä tekee. Liikunnasta tulee todella hyvä olo niin fyysisesti kuin henkisestikin. :)

Ladylinella minäkin käyn. Olen tyytyväinen. Enkä hinnastakaan urputa. Vois mennä huonompaakin nuo rahat. Käyn 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi siellä voi saunoa ja shampoot yms. on talon takaa.

Itiksen Satsin perustajajäseneksi liityin toukokuussa ja nyt jumppailen ilmaiseksi Hertsikan Satsissa ja joulukuusta alkaen sitten 45€:lla Itiksessä. Nyt Hertsikasta löytyy aika nihkeesti sopivia tunteja ja ovat aika täyteen varattuja jos ei hoksaa heti varata mieluista tuntia kun siihen tulee mahdollisuus. Toivottavasti Itiksessä on parempi valikoima ja enemmän tanssillisia tunteja.

Lapset ja miehen harrastukset rajoittaa tällä hetkellä mun harrastustoimintaa, mutta kun lapset kasvaa eikä tartte hakea heitä päivähoidosta ja hyysätä niin paljon, homma helpottuu. Mieluiten kävisin vähintään 2 kertaa viikossa ohjatulla tunnilla ja vaikka kerran salilla, mutta nyt siihen ei ole mahdollisuutta. Lastenhoitahan tuolla on järjestetty, mutta mieluummin jätän lapset kotiin kuin raahaan mukaan eivätkä 6v. ja 9v. enää oikein viihdy pienemmille suunnatussa leikkipaikassa.

Meillä maksaa kuukausikortti 51€. Opiskelijoille, työttömille ja eläkeläisille alennukset. Myös parikortti käytössä joka tulee halvemmaksi pariskuntana ottaa kuin ottaisi kuukausikortin. Ei mitään vuosisitoumuksia ole! Itse en niistä pidä!

Motivuksella käyn. Ainaisjäsenyyden hommasin yli 10v sitte. Usein ostan kausikortin, mut nyt otin 22 kerran kortin ja kaupan päälle sain 4 hengen Tukholman risteilyn, maksoi 171 euroa kokopv ajat ohjatut tunnit. Synnytyksen jälkeen alottelen 2-3 kertaa viikos käymäl.

Mä käyn meidän kylän oman seuran jumpilla. Mulla on pienet lapset, joten vähän vaihtelevasti pääsen lasten harrastusten ja miehen menojen/ harrastusten mukaan. Eli 1-4krt/vko. On kahvakuulaa, vesijumppaa, lihastreeniä, aerobiccia, ja sit sellanen tanssitunti. Maksaa 40€/ vuosi.

Dbc-klinikka, 99e/3kk. Käyn pari kertaa viikossa ja huonossa tapauksessa vain kerran, paitsi tällä viikolla en käynyt flunssan vuoksi lainkaan. Työni on fyysistä, ja lenkkeilen koirien kanssa paljon joten en koe tarvetta käydä tämän useammin. Talveksi ostan sitten sarjalipun uimahalliin (hinta olisiko jossain 50-60e paikkeilla) ja käyn siellä kerran viikossa, lähinnä vesijuoksussa ja muutenkin tykkään pulikoida vaan. :)

Yhteistyössä