H
harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun 16v veli onkin vielä aika lapsi. Meillä välit ovat olleet kireimmillään nuorena eikä lapsena. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti, erottakaa hyvät ihmiset toisistaan oikea väkivalta (oikea lyöminen, kunnon satuttaminen jne. ) ja puoliksi leikkimielinen välien selvittely (tukistus, töniminen, kevyet läppäisyt, paini ym. ). Ehkä me olemme hiukan lapsellisia tässä asiassa, mutta omapa on asiamme. Koskaan ei ole veri lentänyt tai muutenkaan niin pahasti satutettu, että tulisi jälkiä, kyyneleitä tms.
Ööööö... Jos sä joudut purra veljeäs, että se päästää irti sun tukasta, se on mun mielestä. kivun tuottamista toiselle. Mitä kukakin väkivallalla ymmärtää...se on jokaisen oma mielipide.
Kivun tuottamista kyllä, mutta tukistus ja puraisu eivät ole mun silmissä vielä oikeaa väkivaltaa..eikä se mikään kiva juttu ollutkaan, sanoin siitä kyllä veljelleni. Silloin hän tukisti tavallista kovempaa ja mun tukka oli märkä joten se sattui enemmän...vaarallista se ei silti ollut eikä mulle mitään traumoja jäänyt. En usko, että vähään aikaan toistuu noin paha riita.
Sun mielestä TYTSI tukistus ja puraisu ei ole oikeaa väkivaltaa... kuitenkin pidit jo luunappia väkivaltana, kun puhuttiin vanhempien tavoista kurittaa lapsia!!