Missä iässä tyttölapset eivät enää käy isänsä kanssa saunassa ja poikalapset äitinsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alasti vaatteiden alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viblsp olet vähän outo tyyppi

En kävisi omienkaan lasten kanssa saunassa sitten kun he isompia ;)

Jos he haluavat käydä sinun kanssa saunassa vanhempinakin niin sanotko ettet tule koska sua ällöttää?

Mä oon aika häveliäs enkä oikein menisi työkavereitten kanssa saunaan, mulle alastomuus on pikkusen tabu, ja on monia tissejä, pehvoja ja kulleja mitä en halua nähä. Myönnän.

Mutta kyllä mä miehen ja lasten kanssa saunon niin kauan kun mun seura kelpaa.

En sano, että ällöttää, vaan että ei ole enää soveliasta. Ja tosiaan, on paljon muutakin, jota ei enää isompana tehdä, esim. ei äiti enää imetä tai vaihda sun vaatteita jne. :D Raja tulee vastaan mielestäni monessakin asiassa, myös tuossa saunomisessa.

Minä voisin käydä vielä äitini tai siskoni kanssa saunassa, mutta en oikein isäni tai veljieni kanssa. Olen kuitenkin käynyt veljeni kihlatun kanssa saunassa.
Mutta jos kaveripariskuntien kanssa järkättäis saunailta, niin ei mua haittais vaikka miespuolisetkin olisi samaan aikaan saunomassa.
Ihme jaottelua, mut ei tehä siitä numeroo.. :laugh:
Tyttäreni saa käydä kanssani/isänsä kanssa kylvyssä niin kauan kuin haluaa. Nyt vielä pakon edestä, kun on vasta 7kk. :D

Siis mitä siin on jos on muitten kaa saunas? Se on vaa Suomalaista!!! Vai ootteks jotai ryssän ja natsin sekotuksii???
(ja tiedän miten tää ja muutk kirjotetaa näi o vaa nopeempaa)

En muista milloin viimeksi kävin isän kanssa saunassa varmaan siinä jotain 9-10 v. Mitä outoa siinä on jos joku käy isänsä kanssa saunassa näin vanhemmalla iälläkin, sen ymmärrän että kun oli teini niin sitä hävetti tai jotain mutta nyt kun on taas sinut oman kroppansa kanssa niin so what.

Meillä käy kyllä koko perhe yhdessä saunassa, tyttö nyt 6,5 ja poika 9. Ja käydään niin kauan, kun se vaan on lapsista OK. Ainakin vielä täysin luontevaa, mut voihan se olla että jossain vaiheessa murkkuiän lähestyessä ei muksut enää halua.

Omien vanhempieni kanssa olen ollut saunassa yli 20 vuotta sitten, ala-asteella... Enkä mielellään mee esim. anopinkaan kanssa vaikka kerran olen puolipakolla joutunutkin. :X

Meillä ainakin eka- ja tokaluokkalaiset pojat HALUAA käydä kahdestaan saunassa,
se on niiden mielestä SIISTIÄ! :D
Mutta joulu-juhannus ym.muut saunat saunotaan porukalla,
vaikka vähän ahdasta on kun meillä on viis lasta.

Mä oon 30 vuotias ja yhä saatan mökillä saunoa isäni kanssa yhtä aikaa. Tai no, yleensä niin että menen edellä äitini kanssa ja kun olen kova saunomaan jään sitten saunomaan kun isäni ja mieheni tulevat. Siskoni (40 v.) tekee samoin. Ainoastaan veljeni ei enää sauno äitini kanssa, enkä minäkään saunoisi veljeni kanssa.

Meillä se nyt vaan on luonnollista. Olen miehenikin kannan asiaan kysynyt ja hänen mielestään se on myös ok. Muutoin en sekasaunoissa viihdy, eli vieraiden miesten läsnäollessa. Meillä on lapsuudestani saakka saunottu päivittäin, niin että ehkä se sitten on ollut yhtä viuhatelua koko ikä. ;D

Saunarikasta juhannusta muuten kaikille!