Missä iässä tyttölapset eivät enää käy isänsä kanssa saunassa ja poikalapset äitinsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alasti vaatteiden alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te, jotka saunotte vanhempienne kanssa aikuisiällä, kai nyt saunassa pyyhe on päällä? :x

No ei todellakaan ole. Onko saunominen sinusta seksuaalista tai oma kroppa hävettävä?
Ap:n kysymykseen. Voi saunoa niin kauan kuin se mukavalta ja luonnolliselta tuntuu.

No hyi hemmetti, OMASTA mielestäni iljettävää olla nakuna omien vanhempiensa kanssa.
Minusta siinä ei ole mitään iljettävää. Kun ajattelee noita omia pieniä lapsiani, jotka olen synnyttänyt... Olisiko heissä minusta jotain iljettävää ja hävettävää tai päinvastoin. Saunominen on vaan saunomista.

Meillä vanhin poika 12 ja hyvin kehtaa tulla meidän kanssa saunaan, ei vaan ole mikään innokas saunassa kävijä. Ja kyllä mä vieläkin käyn vanhempieni kanssa saunassa, ikää 30v.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viblsp olet vähän outo tyyppi

Niin, mun mielestä taas outoja ovat ne, jotka käyvät aikuisina alasti saunassa vanhempiensa kanssa. Mielipiteensä kaikilla.

En kävisi omienkaan lasten kanssa saunassa sitten kun he isompia. Voi voi, taitaa heistä kasvaa epävarmoja oman kroppansa suhteen jne..? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Te, jotka saunotte vanhempienne kanssa aikuisiällä, kai nyt saunassa pyyhe on päällä? :x

No ei todellakaan ole. Onko saunominen sinusta seksuaalista tai oma kroppa hävettävä?
Ap:n kysymykseen. Voi saunoa niin kauan kuin se mukavalta ja luonnolliselta tuntuu.

No hyi hemmetti, OMASTA mielestäni iljettävää olla nakuna omien vanhempiensa kanssa.

Tiedätkös sä vispilä, mistä aukosta olet tähän maailmaan tullut? ;)

Haikara tuonu. :xmas:

Typerä kysymys. Tiedän toki, eikä mulla ole tarvetta nähdä vanhempieni lisääntymisvälineitä.

Hauskaa sinänsä ettei ihmiset tohdi vanhempiensa kanssa saunoa,
mutta monet ( ei ehkä täällä, mutta oikeassa elämässä ) kumminkin vähintään kännipäissään saunovat sun ties missä duuni- ja kaveriporukoissa sekasaunassa :laugh:

Joo ja itse en muista tilannetta, että olisin vuosiin ollut sellaisessa paikassa, jossa oisin joutunut/ päässyt / mahtunut saunomaan vanhempieni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
mutta monet ( ei ehkä täällä, mutta oikeassa elämässä ) kumminkin vähintään kännipäissään saunovat sun ties missä duuni- ja kaveriporukoissa sekasaunassa :laugh:

Mie oon varmaan omituinen, mut ei miusta tossa puuhassa ole mitään hauskaa, eikä ole tullu harrastettua. :ashamed:

Et kai ole tosissasi?? :o

Kyllä olen. :) Mutta niin, mie oon niin estynyt ja häveliäs, eiks jeh? ;)

Niin taidat olla sitten...onko sun tytöillä peppu ja etupylly? :xmas:

...eikös toi ole se toinen aih, mistä vedetään näitä estymisjuttuja? :D

Typerä kysymys. Tiedän toki, eikä mulla ole tarvetta nähdä vanhempieni lisääntymisvälineitä.

Pitäsikin varmaan miehelle illalla ehdottaa, että otetaankos pitkästä aikaa nämä lisääntymisvälineet käyttöön! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Mie oon varmaan omituinen, mut ei miusta tossa puuhassa ole mitään hauskaa, eikä ole tullu harrastettua. :ashamed:

En mäkään näe tuossa puuhassa (sekasaunassa) mitään erityisen hauskaa vaan tää joidenkin "tekohäveliäisyys" mua lähinnä naurattaa.

Pitäsikin varmaan miehelle illalla ehdottaa, että otetaankos pitkästä aikaa nämä lisääntymisvälineet käyttöön! :D

Ihanaa. Muistakaa esitellä paljon rintarauhasia toisillenne ja pyytäkää vanhemmatkin katsomaan, se kun on luonnollista. :heart: :heart: :heart:

Ja ei, meillä ei ole etupyllyä, onko teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viblsp olet vähän outo tyyppi

En kävisi omienkaan lasten kanssa saunassa sitten kun he isompia ;)

Jos he haluavat käydä sinun kanssa saunassa vanhempinakin niin sanotko ettet tule koska sua ällöttää?

Mä oon aika häveliäs enkä oikein menisi työkavereitten kanssa saunaan, mulle alastomuus on pikkusen tabu, ja on monia tissejä, pehvoja ja kulleja mitä en halua nähä. Myönnän.

Mutta kyllä mä miehen ja lasten kanssa saunon niin kauan kun mun seura kelpaa.

Itse olin varmaan 11-vuotias,kun en enää halunnut muun perheen kanssa saunaan.Oma kehitys hävetti ja hämmensi.
Nyt oma poika 9-vuotta on alkanut pyrkiä yksin saunaan,liekö samasta syystä vai eri,mutta kunnioitan kuitenkin hänen toivettaan.

Mä en kyllä usko että saunassa ei kellekään tuu mitään seksuaalisia ajatuksia mieleen vastakkaisen sukupuolen edustajasta ja jostain muustakin kuin omasta puolisosta. Minusta tuo jos joku on tekopyhää. En ymmärrä sekasaunontaa enkä vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman kanssa saunontaa. Eikä se silti tarkoita että omaa kroppaa pitäis hävetä.

Joo kyllä mie voisin edelleenkin mennä omien vanhempien kanssa saunaan, ilman pyyhettä :) Mutta taas sellaset sekasaunat esim. työkavereiden kesken on mulle nou nou :ashamed:

Mein porukoilla on vanhan ajan tynnyrisauna, se on iiiihana :D

Toissakesänä olin viimeksi isän kanssa saunassa mökillä. Tosin ei ollu miellyttävä kokemus, kun en voi tyyppiä muutenkaan sietää. Veljen kanssa oltiin saunassa ja isä änkes sinne mukaan humalapäissään, vaikka lapsiakin oli lauteella :(

touhupeppu Me käydään kavereiden kesken saunassa sekasin ja kieltämättä joskus on tullu katottua jotain kaveria, että ompas se hyvännäkönen alasti, mutta en mie nyt sentään pimppa märkänä sen takia siellä lauteella istu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

Sama täällä. Mä en pidä mistään kimppasaunoista. Enkä voi kuvitellakaan, että olisin isäni kanssa samaan aikaan saunassa :x Enkä edes äidin. Mutta en pidä itseäni outona mitenkään.