Missä iässä et itse enää tekisi lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itse nyt 35v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no meillä tavoitteena 6 lasta,nyt odotan alkumetreillä viidettä ja oon 30.....saas nähdä kerkeekö ikä vastaan tulla ennen sitä kuudetta,en aijo enää 35v jälkeen raskautua.

Tällä hetkellä tuntuu, etten enää yli kolmevitosena. Tuskin jaksaisin niitä valvomisia. Voihan sitä tietty mieli muuttua jos vaikka haluankin suurperheen (kun näin myöhään aloitin :D ).

Luontohan sen asian yleensä hoitaa, jos voi tulla raskaaksi, todennäköisesti kykenee sen raskausajan läpikin käymään.. mutta itse olen ajatellut, että en halua yli 30-vuotiaana enää raskautua. Tosin siinä en niinkään ole ajatellut ikää, sinänsä voisin tehdä lapsia vaikka nelikymppisenäkin jos mieli tekisi, mutta olen halunnut elää pikkulapsi ajan nuorena ja olla nelikymppisenä jo lähes aikuisten lasten äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No oikea riski-ikähän on jo siinä 35 -->. Itse en osaa sanoa, minkä ikäisenä en enää tekisi...Katotaan nyt :D.

Olin 38 v. kun lapsi syntyi, halusin lapsivesipunktion. Lääkäri suostui pyyntööni, vaikka kertoikin että iän perusteella niitä tehdään lähinnä 40 v. ja sitä vanhemmille.

Yhteistyössä