Missä ammateissa et kykenisi työskentelemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28432270]Itse olen psykologi ja en ikinä voisi olla hoitaja, hyvä että jokaiselle löytyy jotakin :D[/QUOTE]

Niinpä :)
Tosiaan itelläni varmaan paljon vaikuttaa se kun ite oon terapiassa ja psykiatreilla ravannut liki 10 vuoden ajan. Millon säännöllisesti ja millon epäsäännöllisesti. Niin tuskin musta olis edes psykologiksi :D

Niinpä :)
Tosiaan itelläni varmaan paljon vaikuttaa se kun ite oon terapiassa ja psykiatreilla ravannut liki 10 vuoden ajan. Millon säännöllisesti ja millon epäsäännöllisesti. Niin tuskin musta olis edes psykologiksi :D

Jos on itsellä masennustaustaa niin olisi varmasti todella rankkaa kuunnella työkseen muiden ongelmia. Mutta toisaalta siitä on myös apua jos on itse käynyt terapiassa, osaa paremmin samaistua potilaan asemaan.

Teurastaja ja parittaja ovat sellaiset, jotka kokisin vastenmielisiksi.
En haluaisi liioin olla aivokirurgi, tai mikään kirurgi.

Ja jos olisin aerobicopettaja veikkaisin, että salissa olisi aika tyhjää. Tai sitten täyttä, ehkä kömpelöt ihmiset voisivat tulla hakemaan minun tunneiltani sellaista vähän kieroutunutta , vaikkakin varsin inhmillistä tunnetta, että jihuu, joku osaa tämän homman vielä huonommin kuin minä. Kenties tulisin jopa kuuluisaksi, ja tulisin mainituksi palstalla. Aerobictunnilla nähtyä avauksissa...:xmas:

Teurastaja ja parittaja ovat sellaiset, jotka kokisin vastenmielisiksi.
En haluaisi liioin olla aivokirurgi, tai mikään kirurgi.

Ja jos olisin aerobicopettaja veikkaisin, että salissa olisi aika tyhjää. Tai sitten täyttä, ehkä kömpelöt ihmiset voisivat tulla hakemaan minun tunneiltani sellaista vähän kieroutunutta , vaikkakin varsin inhmillistä tunnetta, että jihuu, joku osaa tämän homman vielä huonommin kuin minä. Kenties tulisin jopa kuuluisaksi, ja tulisin mainituksi palstalla. Aerobictunnilla nähtyä avauksissa...:xmas:

:laugh:

Salli mun revetä nauruun :D.

Laitoit vähän uutta ulottuvuutta ketjuun...Joo, en voisi myöskään olla mikään mainitsemistasi. Ja tuo vika kappale oli kyllä hillitön :D.

Heippa taas vaan pitkästä aikaa sulle :wave:.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Ensimmäisenä tulee mieleen tutkijan työ, ihan mikä tahansa ala.
Pappi en voisi olla, sillä en usko. Seurakunnantyöntekijä voisin kyllä olla, esim. nuoriso-ohjaaja. Vaikka en ole uskovainen, niin tunnen hyvin Raamatun tarinoita, uskonnollisia lauluja, virsiä jne...
Teurastaja, turkistarhaaja. En voisi tappaa eläintä.

Äkkiseltään kun mietin niin kokaisessa ammatissa voisin työskennellä edes jotenkin. Olisko vaik insinööri, merkonomi, teurastaja ja optikko sellasia.... Ammatteja on olemassa niin paljon..

Oi. Niinä on PALJON!
Helpompi nimetä missä voisin työskennelä.

Opettaja joka ikäasteella olisi ehdoton nounou. En tule vieraiden lasten kanssa toimeen ja jään sanattomaksi jos joku lapsi esim vittuilee mulle.

Kaikki hoitoalan työ. Olen erakko. Olisi kauheaa jos pitäisi koko työpäivä puhua jonkun kanssa. Ajatukset kahvi- ja ruokatunneista suurella porukalla saa myös hien nousemaan pintaan. Olisi ihan worst case scenario!

Asiakaspalvelutyö :x. Kampaaja, kosmetologi tmv. Edelleen seihmisten kanssa tekemisissä oleminen ja koskeminen toiseen. Hiuksiin tai naamaan :x. Hierojakaan en voisi olla.

Ruumisautonkuljettaja, hautausyrittäjä, haudankaivaja tai patologi. Minulla on liian vilkas mielikuvitus.

- Poliisi.. Arvostan kyllä poliiseja, mutta itsestäni siihen ei olisi... joutuu pitämään ihmisenä kaiken maailman idioottejakin

- Lakimies.. joutuu mahdollisesti puolustamaan pedareita yms, joille mieluiten lukis korpilakia

-Opettaja.. tarviiko selittää edes

Yhteistyössä