Missä ajassa olette saaneet raskauden keskeytysajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Kuinka kauan teillä abortin tehneillä on kestänyt ensimmäisestä soitosta terveydenhoitajalle7lääkärille kunnes olette päässeet itse raskauden keskeytykseen? Itsellä tämä tilanne nyt edessä ja mietin millainen prosessi tämä on.

Kuinka nopeasti raskaushormonit ovat hävinneet keskeytyksen jälkeen ja onko tuo hormonitason putoaminen aiheuttanut jotain oireita?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista, kivien heittäjät älkööt vaivautuko. Tämä on tarpeeksi vaikeaa jo muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Eli aika nopeasti kuitenkin. Kuinka tuo raskaushormonitaso? Hävisivätkö raskausoireet kuinka nopeasti keskeytyksen jälkeen?

kyllä mulla hävis suht nopeasti.. siis mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys ja sit vuotoa kesti jonkun tovin enkä muista että mulla olisi ollut siinä mitenkään kummemmin mitään raskaus oireita enää..

Kunnallisella ja kävin muistaakseni keskiviikkona lääkärillä ja sain ajan synnärille perjantaiksi. Siellä sain sitten ekan pillerin ja maanantaina oli sitten osastoaika, jolloin sain toisen ja viimeisen pillerin.
Lääkkeellinen siis kyseessä.

Tuulimuna todettiin just ennen pääsiäistä, väliin tuli pyhät. Heti ekana arkipäivänä soitin Hatanpäälle, sain ajan seuraavalle aamulle tarkastukseen ja siitä seuraavalle aamulla pääsin kaavintaan.

Eli jos noita pyhiä ei ois ollu, niin ihan parissa päivässä.

Hormonit laskee, kun kohtu on tyhjä. Riippuu siitä, millä tyhjennetään ja kuinka nopeasti tyhjentyy.

Yhteistyössä