puhuvat englantia oikeastikin siis.Siis hetkinen miksi kuulen englantia streamissa
selviää. nää 30 menee bikinikierrokselleSiis selviääkö voittaja tänään vai onko tämä vaan joku karsinta?
No, höpsistä! Minä opiskelin noiden lisäksi sekä saksaa että venäjää. Olen myös käyttänyt niitä työelämässä. On selvää, että ruotsi ja saksa ovat sukulaiskielinä helppo oppia. Nykyään on netti, josta lukea vieraalla kielellä uutisia jne. Paljon on kiinni ihan omasta halusta oppia vieraita kieliä.Suomessa ei osata muuta kuin englantia ja (pakko)ruotsia. Jo länsinaapurissakin on parempi kielien kattavuus, monet opiskelevat ranskaa, espanjaa tai saksaa.
Tunnen muuten jo eläkkeelle siirtyneen naisen, josta aikanaan tuli ylioppilas ilman että olisi opiskellut tuntiakaan englantia.
30 menee nyt jatkoon ja voittaja selviää tässä lähetyksessä.Siis selviääkö voittaja tänään vai onko tämä vaan joku karsinta?
Tää on toiminut jo tovin mutta kattotaas.070Productionz kanavan streamia katson.
Minun on vaikea erottaa heitä toisistaan.Kaikki tummat ovat toistensa klooneja huulten, hiusten ja ripsipidennysten osalta...
Kauan lähetys kestää30 menee nyt jatkoon ja voittaja selviää tässä lähetyksessä.
Jaahas järjestäjä metsästää näitä tekijänoikeusrikkomusstreameja urakalla poistuvat mutta uusia tulee kuin sieniä sateella.Tää on toiminut jo tovin mutta kattotaas.
Onko seuraava numero uimapukukierros ja sen jälkeen haastattelu iltapukuun pukeutuneena? Vai haastatellaanko vain viimeiset 15?Siis excuse moi. 30 pääsee jatkoon? Koska voittaja sitten valitaan? Miten tää homma toimii
Olisi aihetta uutisoida suorastaan historiallisesta tapahtumasta kun Miss Suomi on päässyt 30 partners joukkoon. Koska tämä on aiemmin tapahtunut?Suomen media ei vissiin seuraa mitenkää tätä kisaa.