Hmm... missä sitten siitossonnit? vai onko missit tarkoitus keinosiementää?Onhan tässä aika karjamarkkinafiilis.
Hmm... missä sitten siitossonnit? vai onko missit tarkoitus keinosiementää?Onhan tässä aika karjamarkkinafiilis.
Yhtä turhautuneita me muutkin ilmaisen linkin etsijät olemme. Ei täällä kukaan panttaa mitään salaisista linkkiä, josta näkisi kaiken millilleen ja tarkkaan.Ei täällä näköjään voida kertoa ihan vittumaisuuttaan, ettei kukaan vaan vois katsoa.
Universe on suomeksi universum.Miks muuten kaikki kirjottaa Miss Universum? Kisathan on UNIVERSE
Tarvitaan mr. universet mukaanHmm... missä sitten siitossonnit? vai onko missit tarkoitus keinosiementää?
Sama täällä... Aina katkeaa striimiTaitaa kärsivällisyys loppua nyt streamejen kanssa. Aina tulee laatikko päälle
Suomessa ei osata muuta kuin englantia ja (pakko)ruotsia. Jo länsinaapurissakin on parempi kielien kattavuus, monet opiskelevat ranskaa, espanjaa tai saksaa.Anteeks ny vain, mutta kansainvälinen kisa, mutta ei sen vertaa nähdä vaivaa, että puhuttais englantia. Vaikka englanti ei oo niin monen äidinkieli kun espanja niin fakta on se, että moni osaa englantia oman äidinkielensä ohes.
Jos riittää sisua, tulee aina uusia streamejaIlmeisesti näitä ei nyt vaan ilmaiseksi näe , lähetys katkeaa hetken päästä tai tulee musta laatikko päälle. Kyllä laittaisin linkin jos sellaisen löytäisin, Youtubessa olen itsekin. En tiedä huusivatko äsken loppukilpailijoita jo riviin, mutta jos Matilda ei ole joukossa painun nukkumaan.
Sama täällä. Toivon että ei stream katkeaa ennen sitä.Ilmeisesti näitä ei nyt vaan ilmaiseksi näe , lähetys katkeaa hetken päästä tai tulee musta laatikko päälle. Kyllä laittaisin linkin jos sellaisen löytäisin, Youtubessa olen itsekin. En tiedä huusivatko äsken loppukilpailijoita jo riviin, mutta jos Matilda ei ole joukossa painun nukkumaan.
Sano muutaKaikkea sitä ihminen tekeeki lauantaiyönä kello 4
nooh terveellisempää tämä on ku olla baarissaKaikkea sitä ihminen tekeeki lauantaiyönä kello 4
No en oo varma. Mun verenpaine on noussut jo aika monta kertaa sen laatikon tai streamin katkeamisen vuoksinooh terveellisempää tämä on ku olla baarissa