Onneks olkoon.. siis pikkuisesta.. Tiedätkö onko mitään paikkaa missä jkl:n mammat kokoontuvat yms?Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä on yx :wave: rv 37+4
Moi sinäkin täällä....Alkuperäinen kirjoittaja hande::wave: täällä myös yks jolla 9kk poika ja kolme muuta isompaa muksua
mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo
Jokos on talonne valmis?Alkuperäinen kirjoittaja hande::wave: täällä myös yks jolla 9kk poika ja kolme muuta isompaa muksua
nii juu.. ite vast äidiks tuli ni kaipailen hiema muiden äitien seuraa.. ei oikee lapsettomill oo samanlaiset jutut muuten oon jkl:s asunu n. 9vAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo
totta..Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Kohta 9kk ikäisten äiti täällä! Kiinnostaa jos on mammatapaamisia tulossa! Kivahan se ois saada uusia tuttavuuksia!
aiwan,onx sul mesee ni voidaa jutskailla?Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:nii juu.. ite vast äidiks tuli ni kaipailen hiema muiden äitien seuraa.. ei oikee lapsettomill oo samanlaiset jutut muuten oon jkl:s asunu n. 9vAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo
jep,kyl olis kiwa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Jep girliex1x@hotmail.com, Muutkin saa lisäillä meseen..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:aiwan,onx sul mesee ni voidaa jutskailla?Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:nii juu.. ite vast äidiks tuli ni kaipailen hiema muiden äitien seuraa.. ei oikee lapsettomill oo samanlaiset jutut muuten oon jkl:s asunu n. 9vAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo
Samaa mieltä..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:jep,kyl olis kiwa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
lisätty!!!!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Jep girliex1x@hotmail.com, Muutkin saa lisäillä meseen..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:aiwan,onx sul mesee ni voidaa jutskailla?Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:nii juu.. ite vast äidiks tuli ni kaipailen hiema muiden äitien seuraa.. ei oikee lapsettomill oo samanlaiset jutut muuten oon jkl:s asunu n. 9vAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo
Pyyntöä ei ainakaa viel näy..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:lisätty!!!!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Jep girliex1x@hotmail.com, Muutkin saa lisäillä meseen..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:aiwan,onx sul mesee ni voidaa jutskailla?Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:nii juu.. ite vast äidiks tuli ni kaipailen hiema muiden äitien seuraa.. ei oikee lapsettomill oo samanlaiset jutut muuten oon jkl:s asunu n. 9vAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:mamma kavereilta ja luin tuolta osiosta..plussalaisten kokoontumiset itekki vasta asunu täällä päin reilu 6kk B)Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Mistä oot saanu tietää siit kokoontumisest? MLL:lä taitaa olla tourulas joku mut en muista ku vaa sen et o torstaisi en löydä mistää enempää tietoo