Toi olisikin paljon parempi kuin ne tapaamiset mitä yrittävät illalla järjestää syönnin ja sit tyliin jatkoille baariin. Kun monella on lastenhoito ongelma eivätkä näin ollen niihin pääse...Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Lisäilekkö mut ku mull ei tota profiilia oo..vielAlkuperäinen kirjoittaja hande:myös mun meseä voipi kysellä YV:llä jos joku sen tahtoo
juups mä lisäilenAlkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Lisäilekkö mut ku mull ei tota profiilia oo..vielAlkuperäinen kirjoittaja hande:myös mun meseä voipi kysellä YV:llä jos joku sen tahtoo
Näissä vaan monesti kaatuu siihen tilanpuutteeseen se juttu... Tässäkin ketjussa monella ihan pieniä, joten vaunut/rattaat on varmasti käytössä... Mihinkä sä saat kymmenet vaunut mahtumaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:Toi olisikin paljon parempi kuin ne tapaamiset mitä yrittävät illalla järjestää syönnin ja sit tyliin jatkoille baariin. Kun monella on lastenhoito ongelma eivätkä näin ollen niihin pääse...Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Toi on muutes iha totta ettei moneenkaan paikkaan mahdu kovin monia vaunuja...ja meillä kun on tuo poika jo sen ikänen että liikkuu nii ei viihdy monia aikoja rattaissa jos ei etiäpäin pääse. Puistoilu alkaa olla jo meillä ajankohtasta ni se kyllä onnistuis ku kärryjäkin mahtuu monetAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Näissä vaan monesti kaatuu siihen tilanpuutteeseen se juttu... Tässäkin ketjussa monella ihan pieniä, joten vaunut/rattaat on varmasti käytössä... Mihinkä sä saat kymmenet vaunut mahtumaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:Toi olisikin paljon parempi kuin ne tapaamiset mitä yrittävät illalla järjestää syönnin ja sit tyliin jatkoille baariin. Kun monella on lastenhoito ongelma eivätkä näin ollen niihin pääse...Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Ja mie ainakin mielellään osallistun juurikin nuihin iltatapaamisiin ilman lapsia, koska mulla sitä vapaa-aikaa on aika pirun vähän... Irtiotto tekee hyvää