Miss o JYVÄSKYLÄLÄISET mammat?

• Viestiketjun aloittaja Miiuska88JKL
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Toi olisikin paljon parempi kuin ne tapaamiset mitä yrittävät illalla järjestää syönnin ja sit tyliin jatkoille baariin. Kun monella on lastenhoito ongelma eivätkä näin ollen niihin pääse...

Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Entäs jos järjestettäis itse tapaaminen vaikka johonkin lähiseudun kahvilaan? Olisko tulijoita?
Toi olisikin paljon parempi kuin ne tapaamiset mitä yrittävät illalla järjestää syönnin ja sit tyliin jatkoille baariin. Kun monella on lastenhoito ongelma eivätkä näin ollen niihin pääse...
Näissä vaan monesti kaatuu siihen tilanpuutteeseen se juttu... Tässäkin ketjussa monella ihan pieniä, joten vaunut/rattaat on varmasti käytössä... Mihinkä sä saat kymmenet vaunut mahtumaan?!?
Ja mie ainakin mielellään osallistun juurikin nuihin iltatapaamisiin ilman lapsia, koska mulla sitä vapaa-aikaa on aika pirun vähän... Irtiotto tekee hyvää :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Näissä vaan monesti kaatuu siihen tilanpuutteeseen se juttu... Tässäkin ketjussa monella ihan pieniä, joten vaunut/rattaat on varmasti käytössä... Mihinkä sä saat kymmenet vaunut mahtumaan?!?
Ja mie ainakin mielellään osallistun juurikin nuihin iltatapaamisiin ilman lapsia, koska mulla sitä vapaa-aikaa on aika pirun vähän... Irtiotto tekee hyvää :)
Toi on muutes iha totta ettei moneenkaan paikkaan mahdu kovin monia vaunuja...ja meillä kun on tuo poika jo sen ikänen että liikkuu nii ei viihdy monia aikoja rattaissa jos ei etiäpäin pääse. Puistoilu alkaa olla jo meillä ajankohtasta ni se kyllä onnistuis ku kärryjäkin mahtuu monet :)
Ja noi ilta tapaamiset on kyl just hyviä irtiottoja arjesta, jaksaa sitten hyvin taas olla kotona lasten kanssa :)

Yhteistyössä