Mirena... mites muilla on sen kanssa mennyt?

Itsellä laitettiin tuo kierukka tammikuun lopulla ja silloin oli vuotoa sen laiton jälkeen pari viikkoa ja kipuja saman ajan.
sitten tuli parin viikon tauko vuotoihin, jonka jälkeen taas kaksi viikkoa vuotoa.
Tämän jälkeen tuli pidempi paussi kunnes vuoto taas alkoi vappuna ja nyt alkoi jo kolmas viikko ja edelleen vuotaa. Loppuviikosta jo vaikutti, että loppuis, mutta sitte maanantaina otti taas uuden puhdin päälle ja vuotaa kunnolla.:kieh: Ja ihan kunnon siteitä saa koko ajan käyttää, että ei mitkään pikkuhousunsuojat riitä.

Alkaa hieman kypsyttää jo koko härveli.:headwall:
 
"mjää"
Mulla jäi kuukautiset kokonaan pois n. 2kk:n jälkeen. Siihen asti vuoto oli hyvin niukkaa. Kaverilla oli samaa ongelmaa ku sulla ja todettiinkin et sille se ei sovi ja otettiin pois
 
"vieras"
Mulla väheni vuoto heti ja neljässä kuukaudessa loppui kokonaan. Ainoa haittapuoli oli finnit, joita tuli isoja ja paljon ja lopulta 1,5 vuoden jälkeen oli pakko poistattaa.
 
Mulle laitettiin marraskuussa 2009. Edelleen tulee kuukautiset. Alku oli ihan järkkyä, vuotoa jatkuvasti ja ilman taukoja :)
Sitten helpotti, meni normaalikierrolle, mutta ei loppunut. Edelleen tulee normaalin kierron mukaan kuukautiset, tosin hyvin paljon niukentunut.
Mä kirosin ja päätin etttä poistatan jos menee yli vuosi että kuukautiset jatkuu. Mutta kun ne meni niin niukoiksi niin päätin, että jatkan.
Koska mulla ei ole muita ongelmia ollut.
 
Mulla oli 5vuotta...tykkäsin paljon! Mulla loppui kuukautiset kuin seinään...ei edes laiton jälkeen tullut vuotoja lainkaan... Painoa tuli melkein 10kg, vaikkei mukamas ole sivuoire...nyt kun ollut poissa puolisen vuotta, niin paino on pudonnut saman mitä nousi laiton jälkeen...
 
"Lissu"
Ja alkuun vuoti sen 2viikkoa, finnejä tuli muttei enää niitäkään oo.. ei kipuja, tykkään tosi lujaa... yhdynnän jälkeen vuotaa aina, muilla? vuotaa 2-3päivää vähä.. muute ei vuotoja.
 

Yhteistyössä