Mirena mäkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pömppömaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pömppömaha

Vieras
Asennettiinpa tuo Mirena tasan kaksi viikkoa sitten. Asennus meni ok ja kierukka on kuulemma " oikein nätisti omalla paikallaan". MUTTA asennuksesta kolmantena päivänä alkoi aivan järkyttävä vatsan turvotus eikä sille näytä helpotusta tulevan. Jos viime viikolla näytin viidennellä kuukaudella raskaana olevalta. Tällä viikolla raskauskuukausia on jo kuusi. Ensi viikkoa en edes uskalla ajatella. Tavalliset normivaatteet eivät mahdu enää vatsan kohdalta kiinni, joten olen siirtynyt käyttämään vanhoja äitiyshousuja ja hameita. Voitte vain kuvitella, että raskaushuhut ovat tämän vatsan kanssa lähteneet liikkeelle kulovalkean tavoin.

Lääkärissä olen käynyt ja sieltä sanottu, että Mirena voi mahdollisesti, ehkä joissain tapauksissa aiheuttaa turvotusta, mutta ei usko että kohdallani se olisi mahdollista. Kysyi vain, että onkos rouva käynyt viime aikoina puntarissa, ettei vaan olisi tullut lisäkiloja". Ja paino EI siis ollut edes noussut kiloa enempää edellisestä punnituskerrasta (noin puoli vuotta sitten).

Siis onko muilla Mirenan käyttäjillä vatsa turvonnut? Ja jos on, milloin helpotti? Valitettavasti en nyt uskonut lääkäriä sen suhteen, ettei tämä turvotus voi Mirenasta johtua, kun oireet kuitenkin alkoivat heti sen jälkeen.

Kyllä mulla pötsi turposi kun alkuraskaudessa konsanaan. Samalla naama kukki ja kaduin syvästi kierukan ottamista.
Tuosta aikaa nyt 7vuotta, enkä ikinä vaihtaisi Mirenaa pois!
Noita alkuvaileuksia kesti 1-2kk ja sen jälkeen kroppa sopeutui ja palautui.

Älä luovuta, tulet vielä katumaan sitä!

Yhteistyössä