Mirena kierukka kuukautiset jäi pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 38

Vieras
Onkohan kellään muulla käyny näin päin? Eli mulla on kolme vuotta ollut nyt kierukka ja menkat tulleet koko ajan suht säännöllisesti alun sekvuuden jälkeen. Eli kierto on ollut 30-40 päivää (minulle normaalia). Mutta nyt on edellisistä kuukautisista kohta kolme kuukautta.... Kuukausi sitten olin tuntevani ovulaation ja tuli yksi tippa vuotoa paperiin. Olen huonosti raskautuvaa tyyppiä, joten raskauteen en oikein usko kun on ehkäisykin kunnossa (kierukka paikallaan). Yleensähän ne menkat jää aika pian kierukan laiton jälkeen pois, mutta vielä näin kolmen vuoden jälkeen? Pitää varmaan käydä lekurilla tarkistamassa tilanne, mutta jos jollain vastaavia kokemuksia, kuulisin mielellään.

Ei ne kaikilla jää heti pois, toisilla voi mennä pidempi aika ennenkun kierukka häivyttää menkat kokonaan tai edes osittain pois.
Itselleni tuo laitettiin ylirunsaan vuodon ja pahojen kuukautis kipujen takia ja edelleen menkat tulee, nykyään vaan saattaa väli heitellä joko liian lyhyen tai sitten parin kolmen kkden välillä, mutta vuoto on vähentynyt roimasti.

Mulla on kierukan laiton jälkeen jääneet kuukautiset pois, mikä on vallan ihanaa! Tunnen kyllä välillä ovulaation aikaan kipuja, kipuja oli juuri niihin aikoihin ennenkin.

Niin ja ihan normaalia kuulemma.

Yhteistyössä