Mirena-kierukka ja halut???

Moikka! Mulle laitettiin n. pari kuukautta sitten Mirena-kierukka ja nyt tuntuu, et kaikki halut sänkyhommiin on kadonneet! Eli niin hyvin ehkäisee. Siinähän kyllä voi kuulemma käydä aluksi niin, mut et halut palais myöhemmin. Onko muilla samoja kokemuksia, ja onko ne halut palannu takasi?? Toivottavasti..

Valitettavasti ainakin mun kokemus on, että halut hävisi kyllä ihan koko käytön ajaksi. Mielialakin meni mulla masentuneeksi ja itkuiseksi, mutta yli vuoden sinnittelin, kun ajattelin, että jos vaikka vain kuvittelen ja ettei kai parempaakaan vaihtoehtoa oikein löydy, kun Mirenaa niin käteväksi paljon mainostetaan. Haluankin kiittää sydämellisesti sitä naista, joka täällä jossain ketjussa kertoi kuparikierukkaan vaihdon itsellään kannattaneen! Sain siitä tarmon poistaa Mirena ja uskalluksen vaihtaa kupariseen. Halut tulivat takaisin ja mielen tasapaino myös! Reippaat olivat nyt kyllä ekat menkat kuparisen kanssa, mutta täysin kestettävät, ja niihin liittyvä vaiva on sittenkin huomattavasti pienempi kun henkisen puolen omituiset muutokset. Tällainen kokemus minulla, mutta kyllähän monet Mirenaa kehuvatkin, että kai on kovin yksilöllistä. Tsemppiä sinulle, ei ehkä kannata kituutella yhtä kauan kuin minä jos ei parannusta asiaan näy.

Yhteistyössä