Mirena ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee!

Vieras
Eli tänään tein raskaustestin ja positiivistahan tuo testi näytti,samantien soitin mehiläiseen ja huomenna aamulla pitäs mennä tarkastuttamaan,että mitä helvettiä on tapahtunut!! Epäili,että kierukka on lähtenyt paikoiltaan? siis onko sellanen yleistäkin vai onko mulla tosiaan vaan maailman huonoin tuuri!!

Mulle kävi Mirenan kanssa juuri samalla tavalla. Nyt ihana kuopus 4 v. ja pois en tietty antaisi, mutta kyllähän se järkytys oli kun sain raskaudesta tietää, isommat tytöt oli silloin 1v. 2v. 4v ja 6v.

Meillä on kaksi lasta 5v ja 1,5v ja todellakin olin ajatellut että ei enempää meille. Itselle tehty viime vuonna raskaudenkeskeytys(imetin ja käytössä cerazette)jonka yhteydessä asennettiin kierukka,siis reilu puolivuotta sitten!! ja kierukan pitäs olla varma,kylläpä oli joo. Nyt hävettää sitten taas mennä keskeytykseen aaaargggh

Minä en keskeytykseen pystynyt, vaikka sitä mietin ensimmäiset viikot. Joillakin ei vaan kärsi ees aluvaatteita pestä samassa pesukoneessa, niin se tuntuu olevan..! Nyt piuhat on kiinni ja lapsiluku toiv. täynnä. Tsemppiä sinulle....

[QUOTE="aap";29515825]eikös kierukka lapsilla ole riski että on kehityshäiriöitä tms?[/QUOTE]

Meillä ainaki tää kuopus on ennätysajassa oppinut liikkumaan ja puhumaan, vaikka toisin pelkäsin <3

Miten huomasitte raskauden? Pelkään Mirenassa sitä kun menkat jääneet kokonaan pois niin edes menkoista ei voi tietää että olis raskaana, kasvavasta mahasta vain huomaisin ja silloin olis jo myöhäistä tehdä mitään keskeytystä.

Kolme aikaisempaa raskautta takana niin kyllähän ne oireet tajusin heti, kahvi haisee pahalta,ikuinen lemppari kana oksettaa,tekee mieli hapankorppua,mulla jokaisesta nuo samat oireet ja muutenkin jatkuva etova olo. No huomisen jälkeen olen viisaampi ja tiedän tilanteen paremmin. Pitkä yö vaan tulee olemaan..

Mahdollisimman pian kaksosten syntymän jälkeen laitettiin Mirena-kierukka. Vauvat olivat 6kk, kun tein positiivisen raskaustestin. Keskeytystä en missään nimessä halunnut tehdä. Lahjaksi saatiin kolmannet kaksoset. Kierukka oli hyvin paikoillaan koko raskauden ajan.

mulla ei ole ikinä ollut oikeastaan mitään alkuraskauden oireita :(
Inhottavaa, tekis mieli tilata niitä liuskatestejä ja tehdä vaikka joka toinen kuukausi varmistustesti. Mistähän sellaisia saisi tilattua halvalla? Sterilisaatiota en ihan vielä saa

mulla ei ole ikinä ollut oikeastaan mitään alkuraskauden oireita :(
Inhottavaa, tekis mieli tilata niitä liuskatestejä ja tehdä vaikka joka toinen kuukausi varmistustesti. Mistähän sellaisia saisi tilattua halvalla? Sterilisaatiota en ihan vielä saa

Jostain kotimaisesta raskausnettikaupasta itse tilasin. Varmaan jonku 20kpl eikä ollu pahan hintaiset.

Ite testailen kuukausittain ihan vaan oman mielenrauhan takia.

Minulla toinen mirena menossa eli kahdeksas vuosi kohta täynnä. Tämän toisen kierukan kanssa menkat ollu niukat mutta kuitenkin säännölliset joka kk. Nyt on toinen kuukausi putkeen kun niitä ei ole tullut. Eilen tein testin, oli negatiivinen. Tänä aamuna tein uuden aamupissasta ja negaa näytti. Voiko siihen luottaa?? Viime viikolla kävin gynellä ja esitin epäilyksen että olisiko mirena pettänyt. Gyne ei havainnut mitään huolestuttavaa, langat näkyi mutta ultrannu ei kuitenkaan. Eli uskallanko siis luottaa testin tulokseen....

Yhteistyössä