mulla on ollut mirena-kierukka yli puoli vuotta,ja se toimii ihma ok, mutta kuukautiset kestää melkein viikon, ja joskus tiputtelua vielä senkinjälkeen. ärsyttävää! onko muilla kuukutiset olleet kohtuulliset kuukautiset?
mulla on ollu mirena reilun vuoden ja menkat on vaan pitkittyneet ja kierto lyhentynyt. alkuun oli ehkä parin kk:n välein menkat, jotka kesti vaan muutaman päivän. nyt kierto on 23-25 päivää ja tällähetkellä on 11:sta vuotopäivä menossa, saa nähdä koska loppuu... ja millon seuraavat sit alkaa...
mä taidan ottaa pois koko härvelin ku huonommax vaan menee, mitä kauemmin tätä käyttää...
Kyllä! Vuoden jälkeen kierukan laittamisesta kuukautiset helpottuivat huomattavasti. Kerran kuukaudessa oli n. 3 vrk TODELLA pientä tiputtelua. Vähän nipisteli alavatsaa samaan aikaan, mutta ei muuta. Hormonikierukka oli todellinen apu ennen niin runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin. Eli toimi ainakin minulla. Mutta vaikutushan on tietysti hyvin yksilöllistä. Oletko tarkistanut onko kierukka paikallaan? Jos se vaikka aiheuttaisi noita vuotoja - kun yleensähän kuukautisten pitäisi nimenomaan helpottua hormonikierukan myötä, eikä päinvastoin...
Hormoonikierukka ollut nyt 8kuukautta. Kuukautiset tulevat kerran kuussa ja ovat runsaat, kestävät viikon. Tarkistettu on, 2 kertaa ultrattu ja kaikki pitäis olla ok